5


Translate

14 Απρ 2020

Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ

Είμαι ο πρώτος. 
Τι άλλο θέλω! Χειμωνιάτικα βρέθηκα παρκαρισμένος σε μια μαγευτική παραλία, άγνωστη στο σωρό, κι αισθάνομαι ότι τα έχω όλα. Δεν μου λείπει τίποτα. Τυχερός που γεννήθηκα στην Ελλάδα. Που έχω τη δυνατότητα τόσο εύκολα να βρεθώ σ' έναν από τους εκατό σπάνιες τοποθεσίες της μάνας μου,
την πατρίδας μου, της Ελλάδος μου. Τουλάχιστον εγώ γνωρίζω τι έχω και το απολαμβάνω έχοντας επαφή με τον Θεό.
Ο Ήλιος. Αυτός είναι ο αληθινός Θεός. Που χθες μας έκανε τη χάρη να μας τονώσει για ώρες πολλές. Έτσι που λες. Όλοι οι άλλοι θεοί είναι παραμυθένιοι, ψεύτικοι, ειδωλολατρικοί. Αληθινός θεός είναι ένας, ο Ήλιος της Ελλάδος. Καμία σχέση με τον ήλιο σ' όλες τις άλλες χώρες του γλόμπου. Σ' όλες δίχως μια εξαίρεση.

Βεβαίως ένας είναι ο Ήλιος που δίνει ζωή σ΄όλον τον πλανήτη. Πουθενά, όμως, στη γη δεν θα τον νοιώσεις, όπως αν του παραδοθείς εν Ελλάδι. Όπου κι αν είσαι ο Ήλιος με την ακτινοβολία του δεν σε λούζει το ίδιο πνευματικά και σωματικά. Αυτό το προνόμιο το 'χεις μοναχά στην Ελλάδα μου.

Ελλάδα μου, λέω. Όχι Ελλάδα μας. Η ευτυχία είναι να γεννηθείς στην Ελλάδα. Η δυστυχία ότι έχεις να κάνεις με Έλληνες. Με γάβρους, με βάζελους, με οπαδούς κάθε ομάδας, που δεν τη βρίσκουν με την δική τους ομαδάρα κι ασχολούνται μ’ άλλη ομάδα, μ' άλλες ομάδες. Σαν τον Τσίπρα. Κάθε μέρα τα χώνει στον... Μητσοτάκη και δεν ασχολείται σοβαρά με τα καθήκοντά του ως κυβερνήτης της χώρας.
Ήμουνα μεσημέρι σε παραμυθένια πολιτεία, σε μια από τις πολλές παραμυθένιες πολιτείες της Ελλάδας μου, σ' έναν από τους αμέτρητους παραδοσιακούς οικισμούς, σε μια γραφική γειτονιά, δίπλα σε λιμανάκι σκέτη ζωγραφιά, σε χωριό και σε βουνό, πάνω στο γαλάζιο της θάλασσας. Τι μου λες; Άντε, ας ρίξουν το “σχολιό” τους οι έτσι να ξαλαφρώσουν. Κι άσε εμένα να προτιμώ να διαβάζω τι έχουν να μου πουν τα λευκά σύννεφα και το ελαφρό κυματάκι.

Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για κάποιους που αγνοούν την υγεία της γενέθλιας γης και μαρτυράνε τη σύφιλή τους.

 μονταζ teo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου