5


Translate

19 Ιουλ 2020

Ανοίγουν οι πύλες από τα έγκατα της γης? (Φωτος)

Αν αυτά σας φαίνονται νορμάλ τότε και εγώ έχω κάθε δικαίωμα να είμαι γραφικός!! Δεν μπορώ να δώσω ακόμα καμία εξήγηση στο φαινόμενο άλλα από την άλλη δεν μπορώ να καταπιώ αυτά που λένε και οι επιστήμονες, πχ λόγο ύγρανσις από βροχη,από τα υπόγεια τούνελ νερού,
από τις αποχετευσης, από οξύτητα του χώματος
και ένα σωρό παπαριες!
Είμαι σε έρευνα για το θέμα άλλα είμαι και σε εποχή που το πεδίο παραμένει κλειστό!! …
μιας και θα πρέπει λογικά να είμαι τώρα κάπου μεταξύ 21-23 Μαρτίου!! …Σε πειράζω….Ίσως! Κοίτα λοιπόν ένα θέμα που δεν έχει πολύ έρθει στην Ελλάδα ….και συμβαίνει αυτή την στιγμή στον κόσμο μας!!
a-birds-eye-view-of-the-void
a-closer-view-of-the-gorge-created-by-agatha
in-march-2007-a-road-collapsed-into-an-underground-cave-system-in-the-southern-italian-town-of-gallipoli
in-november-2003-rescue-workers-had-to-remove-this-bus-with-a-crane-after-it-fell-into-a-lisbon-portugal-street
in-september-2008-a-road-collapsed-into-a-16-foot-deep-50-foot-wide-hole-and-trapped-a-car-in-the-guangdong-province-of-china
one-night-in-december-2012-a-sinkhole-measuring-33-feet-deep-and-164-feet-wide-developed-under-this-section-of-road-in-southern-poland
three-people-went-missing-after-this-cavity-devoured-several-homes-in-guatemala-city-in-february-2007
tropical-storm-agatha-created-this-crater-in-guatemala-city-in-may-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου