5


Translate

1 Ιουλ 2018

«Σκίστηκε» ο ουρανός στην Καβάλα: Kαταιγίδες, κεραυνοί και στη μέση εντυπωσιακοί ελιγμοί – Μαγεία (Φωτο)

Η πρώτη μέρα ήταν εντυπωσιακή, ανοίγοντας την όρεξη και για τις υπόλοιπες. Οι μακρινές καταιγίδες, οι κεραυνοί, το ουράνιο τόξο και ο αγριεμένος ουρανός της Καβάλας χάρισαν μοναδικά καρέ σε όσους βρέθηκαν στο λιμάνι της Καβάλας «Απόστολος Παύλος»

Όσοι βρέθηκαν το απόγευμα της Παρασκευής 29 Ιουνίου 2018 στο λιμάνι της Καβάλας «Απόστολος Παύλος» για να παρακολουθήσουν το 7ο kavala AirSea Show δικαιώθηκαν
και με το παραπάνω, με την έκπληξη να έρχεται από τον… ουρανό, καθώς όχι μόνο δεν έβρεξε, αλλά η Φύση φρόντισε να στήσει ένα μοναδικό σκηνικό με μακρινές καταιγίδες, ουράνιο τόξο, κεραυνούς κι έναν αγριεμένο ουρανό, ιδανικό backround για φωτογράφους και όχι μόνο.
Πάντως, λιγότερος κόσμος από τα προηγούμενα χρόνια παρακολουθησε το 7ο Kavala Air Sea Show, που ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 20:00 της 30ης Ιουνίου 2018 με την συμμετοχή αλεξιπτωτιστών και αεροπλάνων.
Θεατές κατέκλυσαν την παραλιακή ζώνη της Καβάλας, το λιμάνι «Απόστολος Παύλος» αλλά και τις ταράτσες και οποιοδήποτε παραλιακό μέρος μπορούσε κανείς να βλέπει το αεροπορικό σόου.
AH-64DHE APACHE – 2ο ΤΕΕΠ
Με ιδιαίτερη χαρά και τιμή το Καβάλα Air Sea Show 2018 φιλοξένησε και πάλι τα επιθετικά Ε/Π της Ελληνικής Αεροπορίας Στρατού. To 2o Τάγμα Επιθετικών Ελικοπτέρων, συμπληρώνοντας φέτος 10 χρόνια λειτουργίας και διαρκούς παρουσίας, ημέρα και νύκτα, σε όλα τα μήκη και πλάτη της εθνικής μας κυριαρχίας, συμμετείχε με 2 από τα πλέον σύγχρονα επιθετικά ελικόπτερα παγκοσμίως, τα ΑΗ-64DHA Longbow.

Το «Απάτσι» τύπου AH-64A προσγειώθηκε το πρωί της Παρασκευής 29 Ιουνίου 2018 στο παλιό πορθμείο στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως και ο κόσμος είχε την δυνατότητα να φωτογραφηθεί.
Το Boeing AH-64 Apache (ελληνικά: Μπόινγκ ΑΗ-64 Απάτσι) είναι επιθετικό ελικόπτερο στρατιωτικής χρήσης, που αρχικά κατασκευαζόταν από την McDonnell Douglas.
Πρώτη φορά πέταξε στις 30 Σεπτεμβρίου 1975. Αρχικά αναπτύχθηκε ως μοντέλο 77 από τη Hughes Helicopters, για το πρόγραμμα εξελιγμένων επιθετικών ελικοπτέρων του στρατού των Ηνωμένων Πολιτειών. Ο Αμερικανικός Στρατός επέλεξε το AH-64 το 1976 για την αντικατάσταση του AH-1 Cobra και ενέκρινε την παραγωγή του από τη Hughes Helicopters το 1982.Το 1984 η Hughes Helicopters εξαγοράστηκε από την McDonnell Douglas που συνέχισε την εξέλιξη και παραγωγή του ελικοπτέρου μέχρι το 1997 όταν και συγχωνεύθηκε με τη Boeing.
Κύριος χρήστης είναι ο στρατός των ΗΠΑ αλλά υπηρετεί και σε άλλες χώρες όπως η Ελλάδα, Ιαπωνία, Ισραήλ, Ολλανδία, Σιγκαπούρη και στο Ηνωμένο Βασίλειο ως το AgustaWestland Apache. Μέχρι σήμερα έχουν παραχθεί πάνω από χίλια ελικόπτερα αυτού του είδους.
Το AH-64 Apache είναι δικινητήριο ελικόπτερο, μονού στροφείου,τεσσάρων πτερυγίων και πλήρωμα των δύο ατόμων.Διαθέτει σύστημα αισθητήρων τοποθετημένο στη μύτη του αεροσκάφους για απόκτηση στόχου και νυχτερινή όραση.
Είναι οπλισμένο με ένα πυροβόλο όπλο M230 των 30 χιλιοστών που βρίσκεται ανάμεσα στο σύστημα προσγείωσης και κάτω από τη άτρακτο του αεροσκάφους.
Έχει τέσσερα εξωτερικά σημεία τοποθέτησης AGM-114 και Hydra 70 πυραύλων στα πτερύγια.Το AH-64 διαθέτει επίσης διπλό και τριπλό-εφεδρικό σύστημα για τη βελτίωση της βιωσιμότητας του αεροσκάφους και του πληρώματος, καθώς και περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης για τους πιλότους σε περίπτωση σύγκρουσης.
BLUE CIRCE PATTUGLIA
Η Pattuglia Blu Circe πιλοτάρει 4 Fl 100 RG αεροσκάφη. Τα μέλη της είναι: ο αρχηγός Ciccio Martone, στη δεξιά πλευρά ο Tommaso Raponi, στην αριστερή πλευρά ο Gianfranco Siotto και ουραγός ο Bruno Servadei.
SKYDIVE ATHENS
To πρότυπο κέντρο αλεξιπτωτισμού SKYDIVE ATHENS, είναι το μεγαλύτερο κέντρο Αλεξιπτωτισμού στην Ελλάδα που έχει στην διάθεσή της 18θέσιο αεροπλάνο μηχανής turboprop, το οποίο φτάνει στο ύψος των 14000 ποδιών σε 15 μόνο λεπτά.
Στο Κέντρο μας προσφέρουμε τις εξής υπηρεσίες που απευθύνονται σε άτομα χωρίς καθόλου εμπειρία.
– Αλματα εθισμού τύπου Tandem
Ο ευκολότερος τρόπος να βιώσει οποιοσδήποτε την εμπειρία της ελεύθερης πτώσης χωρίς κάποια πολύωρη εκπαίδευση.
– Εκπαίδευση και Αμερικάνικη πιστοποίηση στην Ελεύθερη πτώση
Η διαδικασία εκμάθησης και πιστοποίησης ώστε να σας μάθουμε να κάνετε ελεύθερη πτώση μόνοι σας για να ασχοληθείτε με το άθλημα του Skydiving
– Θα πετάξω το πιο επιθετικό και γρήγορο αλεξίπτωτο στην Ελλάδα μέγεθος 69 τετραγωνικά πόδια
– Η μορφή της προσγείωσης μου ονομάζεται Swooping επίσημα
– Θα επιταχύνω το αλεξίπτωτό μου στα 1000 πόδια κάνοντας μια στροφή 630 μοιρών το οποίο θα βγει από την βουτιά πλανάροντας στο 1.5 μέτρο πάνω από το νερό με περίπου 100 χλμ/ώρα στο οποίο νερό θα κάνω σκι με τα πόδια μου και θα προσπαθήσω να πατήσω στη φουσκωτή πλατφόρμα που θα υπάρχει στο νερό αλλιώς θα πέσω στο νερό
Την δεύτερη ημέρα θα κάνω το ίδιο αλλά στο τελείωμα θα κάνω ένα απότομο φρενάρισμα και αυτό θα με ανεβάσει από την επιφάνεια του νερού στα 10 μέτρα όπου θα απ ασφαλίσω τον κύριο θόλο και θα κάνω βουτιά στο νερό
– Και στις δυο περιπτώσεις θα βραχώ
– Επίσης θα έχω καπνογόνα στα πόδια μου
EC 120 AirBus HELOBATIC WIZARD D.VERVERELIS
Ομάδα επίδειξης ελικοπτέρου VOSTOK EUROPE – Wizard. Η μοναδική μέχρι σήμερα στην Ελλάδα και από τις ελάχιστες στην Ευρώπη που συμμετέχουν σε αεροπορικές επιδείξεις με ελικόπτερο.
Στα χειριστήρια του μη τροποποιημένου H120 ο Έλληνας πιλότος Δημήτρης «Wizard» Βερβερέλης επίσημος πρεσβευτής της VOSTOK EUROPE με την τεχνική υποστήριξη της εταιρείας Aeroservices SA, αντιπρόσωπο της Airbus Helicopters στην Ελλάδα, παρουσιάζει τις εκπληκτικές δυνατότητες των ελικοπτέρων Airbus.
F-16 «ZEUS»
H Ομάδα Αεροπορικών Επιδείξεων Μεμονωμένου Αεροσκάφους F-16 «Ζευς» (F-16 Demo Team) αποτελεί ένα φιλόδοξο πρόγραμμα εκτέλεσης αεροπορικών επιδείξεων, που σκοπό έχει να διαδώσει την καλλιέργεια της αεροπορικής ιδέας και την τόνωση του ηθικού τόσο των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων όσο και της Ελληνικής κοινωνίας ενώ παράλληλα προβάλλει την μαχητική ικανότητα και το γενικότερο έργο της Πολεμικής Αεροπορίας.
Το αεροσκάφος που χρησιμοποιείται για την εκτέλεση των αεροπορικών επιδείξεων είναι τύπου F-16C Block 52+.
Ελιγμοί Επίδειξης
Το αεροσκάφος F-16 της Ομάδας Αεροπορικών Επιδείξεων έχει τη δυνατότητα, ανάλογα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες και το ύψος βάσης των νεφών που υπάρχουν στην περιοχή επίδειξης, να εκτελέσει τρία προγράμματα ακροβατικών ελιγμών:
Ένα Υψηλό (High), ένα Μεσαίο (Low) και ένα Χαμηλό (Flat).
Πιο συγκεκριμένα έχουμε :
Υψηλή Επίδειξη (High Show): Ελάχιστο ύψος βάσης νεφών 7000 πόδια πάνω από το έδαφος (AGL), οριζόντια ορατότητα 5 χιλιόμετρα.
Μεσαία Επίδειξη (Low Show): Ελάχιστο ύψος βάσης νεφών 2500 πόδια πάνω από το έδαφος (AGL), οριζόντια ορατότητα 5 χιλιόμετρα.
Χαμηλή Επίδειξη (Flat Show): Ελάχιστο ύψος βάσης νεφών 1500 πόδια πάνω από το έδαφος (AGL) και οριζόντια ορατότητα 5 χιλιόμετρα.
BALTIC BEES
Η μόνιμη αεροπορική βάση της Ομάδας είναι το Αεροδρόμιο (EVJA), 60 Km δυτικά της Ρίγα πρωτεύουσα της Λετονίας. Οι Αεροπορικές Επιδείξεις περιλαμβάνουν δύσκολους, «έξυπνους» και εντυπωσιακούς ελιγμούς από ένα σχηματισμό 6 αεροσκαφών αλλά και μεμονωμένες επιδείξεις σε ένα μοναδικό σύνολο.
Η Ομάδα σχηματίστηκε το 2008. Οι πρώτες πτήσεις άρχισαν με σχηματισμό δύο αεροσκαφών. Τα επόμενα χρόνια δύο ακόμη JET προστέθηκαν στην Ομάδα και ένα ολοκληρωμένο πλέον πρόγραμμα δημιουργήθηκε. Σε πολύ σύντομο διάστημα υπήρξε ραγδαία αναβάθμιση σε ένα πλήρως επαγγελματικό σχήμα ακροβατικής ομάδας από πολίτες. Από την αρχή εκπαιδευτής πτήσεων και δημιουργός των σεναρίων αεροπορικών επιδείξεων είναι ο Valery Sobolev.
T-6A «DAEDALUS»
H Ομάδα Αεροπορικών Επιδείξεων Μεμονωμένου Αεροσκάφους T-6A «Δαίδαλος» αποτελεί ένα φιλόδοξο πρόγραμμα που σκοπό έχει την διάδοση και την καλλιέργεια της αεροπορικής ιδέας στην Ελληνική κοινωνία και την ανύψωση του ηθικού των ανθρώπων των Ενόπλων Δυνάμεων ενώ παράλληλα, προβάλλει το έργο των στελεχών της Πολεμικής Αεροπορίας στο ευρύ κοινό.
Το αεροσκάφος που χρησιμοποιείται για την εκτέλεση των αεροπορικών επιδείξεων είναι το εκπαιδευτικό αεροσκάφος T-6A Texan II.
Για την επιτυχία και την ασφάλεια της κάθε αεροπορικής επίδειξης της Ομάδας Αεροπορικών Επιδείξεων Μεμονωμένου Αεροσκάφους T-6A απαιτείται η αρμονική συνεργασία ενός αριθμού ανθρώπων. Αυτοί είναι:
Το αεροσκάφος Τ-6Α της Ομάδας Αεροπορικών Επιδείξεων έχει τη δυνατότητα, ανάλογα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες και το ύψος βάσης των νεφών που υπάρχουν στην περιοχή επίδειξης, να εκτελεί δύο προγράμματα ακροβατικών ελιγμών: Ένα Υψηλό (High) και ένα Χαμηλό (Low). Πιο συγκεκριμένα έχουμε :
Υψηλή Επίδειξη (High Show):
Ελάχιστο ύψος βάσης νεφών 4500 πόδια πάνω από το έδαφος (AGL), οριζόντια ορατότητα 5 χιλιόμετρα.
Χαμηλή Επίδειξη (Flat Show):
Ελάχιστο ύψος βάσης νεφών 2500 πόδια πάνω από το έδαφος (AGL) και οριζόντια ορατότητα 5 χιλιόμετρα.
Και τα δύο προγράμματα περιλαμβάνουν ελιγμούς υψηλών επιδόσεων και υψηλών επιταχύνσεων από -1 έως +7 g. Κατά την διάρκεια εκτέλεσης των ελιγμών της επίδειξης, η ταχύτητα του αεροσκάφους κυμαίνεται από τα 80 έως τα 260 Knots.
Δείτε φωτογραφίες από το 7ου Kavala AirSea Show από kavalanews.gr και kavalapost.gr
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali.
Φωτογραφία της Nata Natali..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου