5


Translate

26 Μαΐ 2019

Ο Βαλμπουενά αποχαιρέτησε τη Φενέρ και ετοιμάζεται να ντυθεί στα ερυθρόλευκα!

Με ένα συγκινητικό γράμμα θέλησε να αποχαιρετήσει τη Φενέρμπαχτσε ο Ματιέ Βαλμπουενά.
Ο Γάλλος παικταράς είπε το «αντίο» στους φιλάθλους και σε όλους τους ανθρώπους της τουρκικής ομάδας και πλέον ετοιμάζεται να ντυθεί και επίσημα στα ερυθρόλευκα
και να αποτελέσει τη νέα μεταγραφή του Ολυμπιακού.
Υπενθυμίζουμε, ότι ο 34χρονος αναμένεται να έρθει αύριο, Κυριακή (26/05) στη χώρα μας, προκειμένου να ολοκληρώσει και τυπικά μία σπουδαία μεταγραφή για τους Πειραιώτες.
Αναλυτικά το συγκινητικό γράμμα του Ματιέ Βαλμπουενά, το οποίο ανάρτησε στα social media:
«Αγαπητή οικογένεια της Φενέρ,
Το ταξίδι μου ως «καναρίνι» έφτασε στο τέλος του. Θα ήθελα να ευχαριστήσω κάθε άτομο που είχα την ευκαιρία να συναντήσω αυτά τα δύο χρόνια στο σύλλογο. Τους τιμ μάνατζερ, τους συμπαίκτες, τους υπαλλήλους του συλλόγου και τους φίλους που συνάντησα εδώ, κάθε ένας από εσάς με υποδέχτηκε τόσο θερμά και έκανε τα πάντα ώστε να κάνει μοναδικές τις στιγμές μου εδώ. Είμαι εξαιρετικά ευγνώμων για την προσοχή και την ευγένεια που έλαβα κάθε μέρα στο Καντικόι.
Φυσικά, θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους φίλους της Φενέρμπαχτσε σε όλο τον κόσμο. Από την άφιξη μου στο αεροδρόμιο μέχρι και σήμερα, μου έχουν δείξει την υποστήριξή τους. Από την πρώτη μέχρι την τελευταία ημέρα, ένιωσα το πάθος που ζεις σε αυτό το μοναδικό σύλλογο. Κατά τη διάρκεια αυτών των 2 σεζόν έζησα όλων των ειδών τα συναισθήματα, τα θετικά και τα αρνητικά, από τη μάχη για τον τίτλο στην… πάλη στο πρωτάθλημα. Αυτή τη σεζόν δεν ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες της Φενέρ. Όλοι το ξέρουμε. Και εγώ το ξέρω. Ακόμη, την κάθε στιγμή ένιωθα την αγάπη και την υποστήριξη χιλιάδων από εσάς. Σας ευχαριστώ για τη θέρμη όλη αυτή την περίοδο, εμείς προσπαθήσαμε να διαβεβαιώσουμε ότι η ομάδα θα παραμείνει εκεί όπου ανήκει.
Η εμπειρία μου εδώ στη Φενέρ δεν είναι απλά οι δύο ποδοσφαιρικές σεζόν. Είναι κάτι περισσότερο από αυτές. Σε αυτά τα δύο χρόνια, έγινα μέλος μιας οικογένειας, μίας ξεχωριστής οικογένειας. Υιοθέτησα αξίες και πάντα έδινα τον καλύτερο μου εαυτό για να υπερασπιστώ τα χρώματα της ομάδας. Για το μόνο που μετανιώνω είναι ότι δεν μπόρεσα να συμβάλλω στην ξεχωριστή ιστορία της Φενέρ, κατακτώντας τίτλους που αξίζει τόσο πολύ. Παρόλο αυτά, σας ευχαριστώ, Φενέρ είναι πλέον μέρος της ιστορίας μου. Έχετε κάνει κάθε εντός έδρας παιχνίδι τόσο ξεχωριστό, ωθώντας με πάντα ψηλότερα, ώστε να λάμψουν τα χρώματά μας.
Σε όλους εσάς, είμαι αιώνια ευγνώμων. Σας ευχαριστώ για το ζεστό σας καλωσόρισμα, σας ευχαριστώ που σταθήκατε στο πλευρό μου αυτά τα δύο χρόνια της ζωής μου, σας ευχαριστώ που πάντα με υποστηρίζατε. Δεν είναι καθόλου πικρό που πρέπει να σας πω αντίο. Αυτό δεν είναι αντίο, σας ευχαριστώ όλους, Κωνσταντινούπολη και Φενέρ θα βρίσκονται πάντα στην καρδιά μου.
Περισσότερο απ’ όλα, είμαι περήφανος που φόρεσα αυτά τα χρώματα, τα χρώματά μας! Είμαι ευγνώμων που ήμουν μέρος αυτού του συλλόγου, με αυτό τον πρόεδρο, αυτό τον προπονητή και αυτούς τους συμπαίκτες! Ευχαριστώ για την αιώνια περηφάνια και για την υποστήριξη από τους οπαδούς, πιστεύω ότι η Φενέρ θα βρίσκεται εκεί όπου ανήκει τα επόμενα χρόνια- και θα είμαι χαρούμενος να το δω!
Ποτέ μη ξεχνάτε: για εμένα, η Κωνσταντινούπολη θα είναι πάντα κίτρινη και μπλε.
πηγη gavros.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου