5


Translate

15 Ιουν 2019

Ο αγώνας του συνθέτη να κρατηθεί στη ζωή – Οι δηλώσεις της κόρης του

«Ο μπαμπάς μου δεν θέλει να πεθάνει. Πλέον δεν νιώθει δυνατός. Είναι πολύ άρρωστος, με πολλά προβλήματα υγείας. Και είναι φοβερό πώς έχει καταφέρει και έχει ζήσει μέχρι σήμερα. Νομίζω κάνει ντρίμπλα στον θάνατο κάθε φορά και είναι τόσο χαρούμενος
γι’ αυτό».

Με αυτά τα συγκινητικά λόγια η κόρη του Μίκη Θεοδωράκη, Μαργαρίτα, σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, ανοίγει την καρδιά της στην Espresso, λίγες μέρες πριν από τη μεγάλη συναυλία για τον κορυφαίο Έλληνα συνθέτη, που θα γίνει στο Καλλιμάρμαρο τη Δευτέρα 24 Ιουνίου.
«Είναι χιλιάδες οι στιγμές που θυμάμαι από την κοινή πορεία μας. Έχω μοναδικές εικόνες από παιδί και από έφηβη. Ακόμα και σήμερα πηγαινοέρχομαι στο σπίτι των γονιών μου. Βλέπεις, εδώ και πολλά χρόνια ο μπαμπάς μένει μόνιμα στην Αθήνα, και μάλιστα μένει στο σπίτι του ακινητοποιημένος. Όμως όλη η οικογένεια νοσταλγεί τις στιγμές από το Βραχάτι. Εκεί ζήσαμε όλοι μας ονειρεμένες μέρες» αναφέρει.
powered by Rubicon Project
Και συνεχίζει: «Το Βραχάτι το’ χει μέσα στην καρδιά του ο μπαμπάς μου. Πριν από λίγες μέρες μου είπε: «Είδα ένα όνειρο, ότι ήμασταν με τη μητέρα σου στον ανθισμένο κήπο μας στο Βραχάτι. Όταν ξύπνησα ένιωσα τέτοια δυστυχία που δεν ήταν αληθινό το όνειρο». Ο μπαμπάς μου αναπνέει για το Βραχάτι, για να ξαναδεί το Βραχάτι», αναφέρει συγκινημένη η Μαργαρίτα.
Το «θαύμα» στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία
Στις αρχές Φεβρουαρίου στο συλλαλητήριο για το Μακεδονικό γίνεται μπροστάρης. Ανεβαίνει με το αναπηρικό του αμαξίδιο στην εξέδρα στην πλατεία Συντάγματος και βγάζει λόγο. «Αυτό ήταν όντως ένα θαύμα. Ο πατέρας μου, με τόσα προβλήματα, πάνω σε αυτή την εξέδρα, έδειχνε λιοντάρι, ξανά στις επάλξεις» λέει η Μαργαρίτα.

«Κλαίγαμε από τη συγκίνηση που τον είδαμε τόσο γερό και δυνατό. Και όλο αυτό το μακεδονικό θέμα το ζούμε ακόμα μέσα στο σπίτι μας» προσθέτει.
πηγη espressonews.gr
μονταζ teo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου