Translate

r

23 Ιουλ 2019

Σημαντική εξέλιξη: Έπεσε στη θάλασσα για δοκιμαστική πλεύση η πυραυλάκατος Νο 6 του ΠΝ – Εικόνες

Περιορισμένης διάρκειας πλους της υπό κατασκευή πυραυλακάτου Νο 6 εντός του κόλπου Ελευσίνας, παρουσία προσωπικού του Ναυτικού Κλιμακίου Ελευσίνας, εκτελέσθηκε σήμερα, στο πλαίσιο προκαταρκτικών ελέγχων εγκατάστασης των συστημάτων της, όπως αναφέρει ανακοίνωση του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού, σχετικά με
την εξέλιξη του προγράμματος ναυπήγησης των πυραυλακάτων Νο 6 και το Νο 7 στα ναυπηγεία Ελευσίνας

«Οι τελικοί έλεγχοι αποδοχής συστημάτων σκάφους (HAT, SAT) της πυραυλακάτου Νο 6 προγραμματίζονται όπως εκτελεσθούν το τρίτο τρίμηνο τρέχοντος έτους», προστίθεται στην ανακοίνωση.
Υπενθυμίζεται ότι κατά την τελευταία επίσκεψη του στα ναυπηγεία Ελευσίνας στις 23 Μαΐου, ο πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Αποστολάκης είχε διευκρινίσει -σχετικά με το πρόγραμμα ναυπήγησης των πυραυλακάτων Νο 6 και το Νο 7 στα εν λόγω ναυπηγεία- ότι «στο ένα πλοίο έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή σε ποσοστό 90% και στο άλλο είναι περίπου στο 70%. Απομένει, λοιπόν, χρόνος για να ολοκληρωθούν τα εν λόγω πολεμικά πλοία» είχε παρατηρήσει περαιτέρω.


ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
Ποσό έως και 400 εκατ. δολ. σε ορίζοντα 15ετίας για τη διάσωση των Ναυπηγείων Ελευσίνας πρόκειται να επενδύσει η ONEX ELEFSIS SHIPYARDS, LLC σε συνεργασία με την αμερικανική Chatsworth Securities LLC, σύμφωνα με ανακοίνωση των εμπλεκομένων εταιριών.

Η σχετική συμφωνία μεταξύ των δύο μερών υπογράφτηκε στις 19 Ιουλίου. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η ONEX ELEFSIS SHIPYARDS, LLC συμφώνησε να αποκτήσει το δεύτερο μεγαλύτερο Ναυπηγείο στην Ελλάδα, μέσω του Ελληνικού Πτωχευτικού Δικαίου και ειδικότερα δια υποβολής Σχεδίου Εξυγίανσης προς έγκριση από τα Ελληνικά Δικαστήρια σε ορίζοντα 3 με 6 μηνών.
Ήδη η εταιρία βρίσκεται σε διαρκείς επαφές με την ελληνική κυβέρνηση και τους πιστωτές των ναυπηγείων για εναλλακτικές λύσεις ώστε να επανεκκινήσουν το ναυπηγείο. Όπως τόνισε η εταιρία, παρεμφερές μοντέλο διάσωσης ακολούθησε και με τα ναυπηγεία Νεώριου Σύρου.
Σύμφωνα πάντα με την εταιρία, η όλη συμφωνία θα ξεπεράσει τα 400 εκατομμύρια μέσα στα επόμενα 15 χρόνια και θα καταστεί έτσι η μεγαλύτερη διάσωση επιχείρησης στην ιστορία των ελληνικών ναυπηγείων και μία από τις μεγαλύτερες στην ευρωπαϊκή ιστορία. Σε δηλώσεις του, ο Ralph Di Fiore, διευθύνων σύμβουλος και ένας από τους τέσσερις ιδρυτές της Chatsworth, τόνισε πως «αυτή είναι μια πολύ σημαντική συνεργασία για την ομάδα μας.
Με την είσοδο στην ONEX ELEFSIS SHIPYARDS, LLC και αποκτώντας οικονομικό μερίδιο σε αυτή, η δέσμευσή μας για την επιτυχία της εταιρείας είναι πρωταρχικής σημασίας. Για άλλη μια φορά είμαστε ικανοποιημένοι που η εταιρεία επέλεξε την Chatsworth ως αποκλειστική επενδυτική τράπεζά της.
Η ONEX SHIPYARDS είναι ένας πολύ επιτυχημένος όμιλος που διασώζει ναυπηγεία που χρεοκοπούν, δημιουργώντας διεθνή ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, νέες καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας και υπηρεσίες οι οποίες υπερβαίνουν τα συνηθισμένα επίπεδα του κλάδου μέσω της καινοτομίας, της ταχύτητας και της ποιότητας. Διαβλέπουμε τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας που θα είναι επωφελής για την εταιρεία, τους συνεργάτες και τους μετόχους μας».
Από την πλευρά του, ο Πάνος Ξενοκώστας, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της ONEX SHIPYARDS, δήλωσε πως «έχω ένα όραμα, να δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο brand που θα ενισχύσει τις επιχειρηματικές προοπτικές και τη φήμη της Ελλάδας ως παγκόσμιου προορισμού για ναυτιλιακές υπηρεσίες και ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για το μέλλον. Η δουλειά μας είναι να αναδημιουργήσουμε τα ελληνικά ναυπηγεία που βρίσκονται σε παρακμή εδώ και δεκαετίες. Αυτή είναι η “Φάση Ι” στα σχέδιά μας. Ξεκινήσαμε από το Νεώριο στη Σύρο και συνεχίζουμε με την Ελευσίνα».
πηγη pentapostagma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου