5


Translate

19 Ιουν 2020

ΡΟΥΚΕΤΕΣ του Κ. Μαρκόπουλου για "αχαριστία!": «Εξασφάλισα την επικράτηση του Κ. Μπακογιάννη υπονομεύοντας τον Θ. Γιαννόπουλο...»

Η αχαριστια στο προσωπο μου ειναι αποκαλυπτικη..
Περυσι, τετοια μερα, ο Μητσοτακης με εκρινε ακαταλληλο να ειμαι υποψηφιος βουλευτης της ΝΔ στην Ευβοια στις εκλογες κατα τις οποιες ανεμενε οτι θα χρησθει Πρωθυπουργος. Ετσι δεν ειχα την τιμη να του δωσω ψηφο
εμπιστοσυνης στην Βουλη οπου ολοι γνωριζουν οτι θα ημουν μελος. Βεβαιως πριν απο αυτο δεν ειχε ουτε ο ιδιος ουτε οι αυλικοι του που σημερα ειναι στο Μαξιμου ουτε οι ανηψιοι του που ειναι ο ενας στο Μαξιμου και ο αλλος στον Δημο Αθηναιων ουτε κανεις αλλος το θαρρος να μου πουν οτι αποφασισαν να με κοψουν, χωρις κανενα λογο ασφαλως. Πως να μου το πουν αλλωστε; Το ειχαν ομως διαρρευσει σε αλλους υποψηφιους βουλευτες ωστε να κανουν την ελπιδα τους να εκλεγουν πιο δυνατη βασισμενη στην απουσια μου. Μαλιστα το προεβαλαν και σαν κινητρο για συμμετοχη στο ψηφοδελτιο της ΝΔ στην Ευβοια !!
Πως να μου το πει οταν πριν λιγους μηνες ο ιδιος με παρακαλουσε να του δωσω λυση για την Περιφερεια Στερρεας μετα την αποχωρηση Μπακογιαννη..η οταν λιγες εβδομαδες πριν τις εκλογες μου ζητησαν βοηθεια και προτασεις γα γυναικες που θα πλαισιωναν το ψηφοδελτιο..; Πως να μου πουν οτι δεν ειμαι ικανος για να ειμαι βουλευτης και παλι οταν εγνωριζαν οτι και η νικη στην Περιφερεια και η νικη στον Δημο Χαλκιδας περασαν και απο το πολιτικο μου γραφειο,...οταν ολοι οι αλλοι σφυριζαν αδιαφορα και οταν οι ιδιοι επετρεψαν την πολτοποιηση της ΝΔ στην Χαλκιδα.
Πως να αποτολμησει ο Μπακογιαννης να μου αποκαλυψει οτι δεν θα ειμαι ψηφοδελτιο οταν πριν 4 χρονια εξασφαλισε την εκλογη του στην Στερεα με την αποδυναμωση του ψηφοδελτιου του Γιαννοπουλου στην Ευβοια που ηταν εργο δικο μου;
Πώς και τι να μου πουν όταν συντηρουσα 3 γραφεία χωρίς αόρατους χρηματοδότες και χωρίς δουλειες για να συναντιέται με τους πολίτες και να κάνω το κοινωνικό μου έργο μιλώντας για την ανάγκη νεας πολιτικής αρχης για την Ελλάδα;
Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ειναι αποκαλυπτικη της ποιοτητας των ανθρωπων, της ανασφαλειας των και του πολιτικου επαρχιωτισμου..
Οι ανεπαγγελτοι σφουγγοκολαριοι της εξουσιας και οσοι ζουν σαν υπηρετες αποκλειστικα απο την βουλευτικη αποζημιωση και τους χρηματοδοτες τους η την προικα τους αλλα δεν διαθετουν πολιτικο κεφαλαιο δεν ειναι αυτοι που θα παιξουν ρολο ουτε στην Ευβοια ουτε στην χωρα ποτε. Ειναι και βολικοι και αχρηστοι.
Ομως ενα κομμα αρχων και αξιων δεν μπορει να μετατραπει σε κομμα αυλικων και κλακαδορων. Ουτε μπορει να κρυψει την γυμνια του ο πακτωλος χρηματων σε ΜΜΕ για να γινουν λιβανιστηρια. Διοτι αυτο καποτε τελειωνει.
Η Ελλαδα εχει μπροστα της μεγαλες προκλησεις και πολλες ευκαιριες αλλα και κινδυνους. Η κυβερνηση οφειλει να την παει πολλα βηματα μπροστα σε ολους τους τομεις. Και για να το κανει αυτο πρεπει να αντλησει απο την δεξαμενη των εντιμων τους αριστους και οχι απο την δεξαμενη των βολικων τους πιο καπατσους...Και πρεπει να αποδεικνυει καθε στιγμη οτι εχει οραμα για τους Ελληνες ολων των ταξεων και οχι για τους φιλους και τους συγγενεις και τους κολλητους.
ΑΝ τα κανει αυτα θα εχει στην πραξη την στηριξη μου στον κοσμο που με ακουει.
ΑΝ δεν τα κανει θα εχει την απολυτη εναντιωση μου..

Και οπως ολοι γνωριζουν , οτι κανω το κανω με πιστη και προσηλωση στον στοχο και με μεγαλη δυναμη που πηγαζει απο την υγιη μου σχεση με τους πολιτες διαχρονικα...
πηγη press-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου