5


Translate

11 Απρ 2018

«Ήθελε να την λέω τσ@@λα και να τη δαγκώνω» λέει το θύμα της 53χρονης παιδόφιλης δασκάλας

«Το σεξ ήταν τόσο άγριο που μετά αιμορραγούσα» εξομολογείται ο νεαρός περιγράφοντας πώς η δασκάλα του τον έριξε στο κρεβάτι στα 15 του


Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες σχετικά με την ερωτική σχέση του με την δασκάλα του όταν ήταν μόλις 15 ετών αποκάλυψε σήμερα στο δικαστήριο το φερόμενο ως θύμα
της 53χρονης Βρετανής παιδόφιλης, φυσικά υπό καθεστώς ανωνυμίας.
Η δίκη της Deborah Lowe, της δασκάλας που κατηγορείται ότι αποπλάνησε έναν ανήλικο μαθητή της την εποχή που εκείνος φοιτούσε στο σχολείο όπου εργαζόταν, μονοπωλεί από εχθές το ενδιαφέρον των βρετανικών ΜΜΕ.
Η κατηγορούμενη έχει παραδεχτεί ότι υπήρξε ερωτικός δεσμός ανάμεσα σε εκείνη και το αγόρι, αλλά επιμένει οτι αυτός ξεκίνησε όταν ο νεαρός ήταν ήδη 17 ετών και όχι 15, όπως λέει ο ίδιος. Ωστόσο η σημερινή μαρτυρία του έφηβου, που περιέγραψε με ανατριχιαστική λεπτομέρεια στο δικαστήριο πώς τον προσέγγισε η διεστραμμένη εκπαιδευτικός στην τάξη και τον έπεισε αρχικά να κάνουν τηλεφωνικό σεξ και μετά κανονικό, αφήνει λίγες αμφιβολίες για την ενοχή της.
Όπως ανάφερε στο δικαστήριο, η ερωτική του ιστορία με την δασκάλα του που κράτησε μέχρι τα 17 του, ήταν αρχικά «η φαντασίωση κάθε νεαρού αγοριού», ωστόσο αργότερα η συμπεριφορά της γυναίκας τον «φρίκαρε» και προσπάθησε να κρατήσει αποστάσεις. Τότε ήταν που εκείνη άρχισε να τον πολιορκεί ακόμα περισσότερο, ισχυριζόμενη ότι τον αγαπούσε.
Η παντρεμένη καθηγήτρια, που έχει μάλιστα και δύο παιδιά, είχε προσεγγίσει τον νεαρό πρώτη το 2015, ζητώντας του το τηλέφωνό του στην τάξη μετά το μάθημα. Το ίδιο βράδυ τον κάλεσε στο κινητό και άρχισε να προσπαθεί να τον ερεθίσει με γλαφυρές περιγραφές του σώματός της, με αποτέλεσμα να κάνουν για πρώτη φορά τηλεφωνικό σεξ.


Οι καυτές συνομιλίες τους μέσω κινητού συνεχίστηκαν για έναν μήνα και μετά η γυναίκα τον προσκάλεσε στο σπίτι της, όπου είχαν για πρώτη φορά σεξουαλική επαφή. Ο νεαρός περιέγραψε πως η 52χρονη τότε γυναίκα του πήρε την παρθενιά, ρίχνοντάς τον ορμητικά στο κρεβάτι και γδέρνοντάς του την πλάτη με τα νύχια της.
«Ήθελε να την αποκαλώ τσ@@λα, να της τραβάω τα μαλλιά και να τη δαγκώνω. Της άρεσαν όλα αυτά», είπε ο νεαρός στο δικαστήριο, συμπληρώνοντας ότι πολλές φορές μετά την σεξουαλική τους επαφή αιμορραγούσε, αφού η Lowe του έγδερνε άγρια την πλάτη με τα μυτερά της νύχια.
Η γυναίκα δήλωνε παράφορα ερωτευμένη με τον νεαρό, και του είχε ζητήσει να κάνει ένα ρομαντικό τατουάζ το οποίο θα πλήρωνε η ίδια. Όπως του είχε εκμυστηρευτεί, μαζί του είχε κάνει το καλύτερο σεξ της ζωής της, ενώ συχνά-πυκνά  του έστελνε μηνύματα ικετεύοντάς τον να την συναντήσει ξανά για να κάνουν έρωτα.
«Ποιος άλλος μπορεί να μου βγάλει την πόρνη που κρύβω μέσα μου;»
Η δίκη της 53χρονης γυναίκας ξεκίνησε εχθές στη Βρετανία και μεταξύ των αποδεικτικών στοιχείων που την «καίνε» ήταν μια κάρτα που έστειλε η αδίστακτη γυναίκα στον νεαρό, όταν μετά την πρώτη ερωτική τους επαφή εκείνος την μπλόκαρε στο Facebook. Η κάρτα περιλάμβανε τη φωτογραφία μιας γυναίκας με καυτό μίνι που αποκάλυπτε το εσώρουχό της και το εξής μήνυμα: «Αυτή είμαι εγώ από τότε που έμαθα ότι με μπλόκαρες. Είμαι χάλια. Με έχεις μπλοκάρει από παντού και δεν ξέρω πού έφταιξα. Ποιος άλλος μπορεί να μου βγάλει την πόρνη μου κρύβω μέσα μου; Δεν θα ήθελα ποτέ να σε αναστατώσω, να σου κάνω κακό ή να σε κάνω δυστυχισμένο. Πες μου σε παρακαλώ τι σου έκανα. Φταίει ο γέρικος χοντρός πισινός μου; Είναι τα γενέθλιά μου και είμαι τόσο δυστυχισμένη...».
Η παντρεμένη δασκάλα, που έχει δύο παιδιά, υπεγραφε μάλιστα το αρρωστημένο μήνυμά της με την εξής φράση: «Μου λείπεις τρελά, η τσούλα σου».
Η μητέρα του αγοριού είχε βρει την κάρτα στο δωμάτιό του αρκετούς μήνες αργότερα και κατήγγειλε τη διεστραμμένη δασκάλα στην Αστυνομία. Η ίδια υποστηρίζει ότι η παράνομη σχέση ξεκίνησε όταν το αγόρι είχε κλείσει τα 17 και είχε φύγει από το σχολείο, ωστόσο ο νεαρός κατέθεσε στις αρχές πως η πρώτη τους επαφή ήταν στα 15 του χρόνια και ότι το σημείωμα ήταν αρκετά παλαιότερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου