Τρόμαξαν να γνωρίσουν την 58χρονη αγαπημένη σταρ Ντέμι Μουρ, οι καλεσμένοι στο ντεφιλέ του οίκου Fendi στο Παρίσι.
Ηταν μια βραδυά με διάσημα μοντέλα και σταρ του Χόλιγουντ να παρελαύνουν με ρούχα του ιταλικού οίκου στην πασαρέλα.
Και
ενώ η βραδιά κυλούσε κανονικά, όταν ανακοινώθηκε το όνομα της Ντέμι
Μουρ μόλις βγήκε στην πασαρέλα, όλοι πάγωσαν. Προσπαθούσαν να
αναγνωρίσουν ποια είναι αυτή με το θυμωμένο-βλοσυρό ύφος που περνούσε
από μπροστά τους. Τα χειροκροτήματα κάλυψε ένα βουητό από σχόλια.
Φυσικά πάντα κάποιος βρίσκεται να ανεβάσει φωτό στα social media και πριν ακόμα η Ντέμι Μουρ προλάβει να κατέβει από την πασαρέλα σχόλια επιπέδου «η χειρότερη πλαστική όλων των εποχών», «ο πλαστικός ξέχασε να προσθέσει τα μάγουλα στο τέλος» αντηχούσαν σε όλο το twitter.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η πλαστική της Ντέμι απασχολεί τα μίντια. Η πολύχρονη σχέση της με τον κατά μια 20ετία νεότερο της ΑστονΚούτσερ την είχε οδηγήσει από νωρίς στα μονοπάτια της αναζήτησης της αιώνια νεότητας προκειμένου να συμβαδίσει με τον σχεδόν έφηβο εραστή της.
Το 2003 ήταν η χρονιά που απασχόλησε ξανά τα πρωτοσέλιδα με την αισθητική επέμβαση των 250.000 δολαρίων για να πρωταγωνιστήσει στην ταινία «Οι Άγγελοι του Τσάρλι». Ήταν μια επέμβαση του τόνιζε τα έντονα ζυγωματικά της που πλέον σήμερα κυριαρχούν.
Φυσικά πάντα κάποιος βρίσκεται να ανεβάσει φωτό στα social media και πριν ακόμα η Ντέμι Μουρ προλάβει να κατέβει από την πασαρέλα σχόλια επιπέδου «η χειρότερη πλαστική όλων των εποχών», «ο πλαστικός ξέχασε να προσθέσει τα μάγουλα στο τέλος» αντηχούσαν σε όλο το twitter.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η πλαστική της Ντέμι απασχολεί τα μίντια. Η πολύχρονη σχέση της με τον κατά μια 20ετία νεότερο της ΑστονΚούτσερ την είχε οδηγήσει από νωρίς στα μονοπάτια της αναζήτησης της αιώνια νεότητας προκειμένου να συμβαδίσει με τον σχεδόν έφηβο εραστή της.
Το 2003 ήταν η χρονιά που απασχόλησε ξανά τα πρωτοσέλιδα με την αισθητική επέμβαση των 250.000 δολαρίων για να πρωταγωνιστήσει στην ταινία «Οι Άγγελοι του Τσάρλι». Ήταν μια επέμβαση του τόνιζε τα έντονα ζυγωματικά της που πλέον σήμερα κυριαρχούν.
πηγη ksipnistere
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου