5


Translate

16 Ιουν 2018

ΠΙΕΡΙΑ-ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΖΗΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΑΝΕΛ: Διαμαρτύρομαι για το ξεπούλημα της Μακεδονίας από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με την ανοχή των ΑΝ.ΕΛ.

Η ανακοίνωση της παραίτησης ενός σημαντικού στελέχους των ΑΝΕΛ, του Δημήτρη Ζησιμόπουλου, μέλους του Εθνικού Συμβουλίου, Αξιωματικού του Πολεμικού Ναυτικού ε.α και πολιτευτή στην Πιερία….
Το κείμενο της παραίτησης:
​Προεκλογικά είχα υποσχεθεί ότι θα παραμείνω πιστός στις θέσεις και τις αρχές μου, καθώς και στην ιδρυτική διακήρυξη των ΑΝ.ΕΛ, ότι θα αγωνίζομαι με γνώμονα το συμφέρον της Ελλάδας και των Ελλήνων πολιτών. Για το λόγο αυτό υποβάλω σήμερα την παραίτησή μου από μέλος των ΑΝ.ΕΛ, πράττοντας το πατριωτικό μου καθήκον.
Με την παρούσα διαμαρτύρομαι για το ξεπούλημα της Μακεδονίας από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με την ανοχή των ΑΝ.ΕΛ.
Έχοντας υπηρετήσει πιστά και χωρίς καμιά υστεροβουλία το κίνημα των ΑΝ.ΕΛ και γνωρίζοντας και πως η συντριπτική πλειοψηφία των συναγωνιστών συμμερίζονται τις απόψεις μου ελπίζω η παραίτησή μου να δώσει το έναυσμα ώστε να ξυπνήσουν συνειδήσεις.
Με τιμή
Ζησιμόπουλος Δημήτριος
Αξιωματικός Π.Ν ε.α
Μέλος Εθνικού Συμβουλίου
Αναπληρωτής γραμματέας προστασίας του πολίτη
Τοπικός εκπρόσωπος γραμ. Εθνικής άμυνας ΑΝ.ΕΛ.

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου