5


Translate

17 Οκτ 2018

Πατέρας έβαλε φωτιά στο σπίτι του και έκαψε τα 6 παιδιά του για να πάρει αποζημίωση από την ασφαλιστική

Ο Mick Philpott, ο οποίος φυλακίστηκε ισόβια αφότου δολοφόνησε τα έξι παιδιά του βάζοντας φωτιά στο σπίτι τους, έκανε παράπονα για τ’ ότι θα περάσει όλη τη ζωή του πίσω από τα κάγκελα.

Πέντε από τα παιδιά του – ο 10χρονος Jade, ο 9χρονος John, ο 7χρονος Jack, η 6χρονη Jesse, και η 5χρονη Jayden, πέθαναν στο σπίτι ενώ ο 13χρονος Duwayne πέθανε στο νοσοκομείο δύο ημέρες αργότερα. Όλα τα παιδιά πέθαναν από την εισπνοή καπνού.

Ο πατέρας 17 παιδιών έγραψε μια επιστολή στο HMP Wakefield, στην οποία αναφέρει ότι μετάνιωσε που έβαλε την πυρκαγιά και λέει ότι «δεν μπορεί να πιστέψει ότι τα παιδιά του δεν είναι εδώ».

In a letter penned in jail Philpott denied starting the fire at his home in 2012 which killed his six children (pictured with their evil father)

Ο 62χρονος Philpot, λέει: “Είμαι εντελώς αθώος. Τα μωρά μου είναι ολόκληρος ο κόσμος μου, η ζωή μου,” προσθέτοντας ότι νιώθει κατεστραμμένος από την απώλεια των παιδιών του.

Και κατηγορεί έναν γείτονα για τη θηριωδία που έλαβε χώρα στο Allerton του Derby στις 11 Μαΐου του 2012,  σύμφωνα με την Daily Star Sunday.

Philpott set the fire with wife Mairead (pictured), who also denies starting the blaze, in the hope of getting a bigger home

Ο Philpott λέει ότι αγωνίζεται με την ψυχική του υγεία και πως θέλει ο Θεός να πάρει τη ζωή του, ώστε να μπορεί να είναι και πάλι μαζί με τα παιδιά του.

Ο Philpott αναφέρει στην επιστολή του ότι δίνει εντολή στους δικηγόρους του να εξετάσουν αν μπορεί να ασκήσει έφεση εναντίον της ποινής του.

“Δεν υπήρχαν εύφλεκτα υγρά ή υπολείμματα στα ρούχα μου ή στα παπούτσια μου εκτός των άλλων υλικών που είναι εναντίον μου, και δεν μπορώ να καταλάβω πώς κατηγορούν εμένα γι’ αυτό.”

Ο Philpott έβαλε τη φωτιά με τη σύζυγό του Mairead, η οποία επίσης αρνείται ότι ξεκίνησε την πυρκαγιά παρά το γεγονός ότι καταδικάστηκε και φυλακίστηκε για το έγκλημα, με την ελπίδα να πάρουν ένα μεγαλύτερο σπίτι.

Ο Philpott και η Mairead καταδικάστηκαν για ανθρωποκτονία τον Απρίλιο του 2013 και έλαβαν ποινή φυλάκισης 17 χρόνια.
 πηγη pluslive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου