5


Translate

28 Δεκ 2020

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΡΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΣΩΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΣΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΜΑΣ...

Χρονος μπαινει Χρονος βγαινει
κι εγω εδω....
Να ακουω...να βλεπω....να μην μιλω
και μετα μου φταιει...ο αλλος
ο προηγουμενος...ο πιο προηγουμενος
ο ακομα πιο προηγουμενος ρε αδελφε
Ανοχη συνενοχη 
και εγω μαρτυρας στο εγκλημα που συντελειται
στην Πατριδα μου.. στο Σπιτι μου
που ακομη το εχω...για αυριο δεν ξερω....
και να λουφαζω...περιμενοντας Τι?
Μειωση των αποδοχων
Μειωση του γευματος
Μειωση της Ζωης μου
που την αφησα ερμαιο μπαλακι
και ο καθε σωτηΡουλης τσαρλατανος
προδοτης των παντων
σχιζοφρενης μαλακας εξουσιακιας
με σουταρει κι οπου φθασω...
Χωρις προγραμμα χωρις ροτα
χωρις αξιοπρεπεια
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΡΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΣΩΖΕΤΑΙ
ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΣΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΜΑΣ
ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΙ ΑΜΠΑΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ
ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΑΙΟΥ....ΤΗΣ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗΣ
ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ
Το τελος το δικο σας
θα'ναι η ζωη των Ελληνων
ΟΧΙ ΡΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
ΟΥΤΕ ΕΥΡΩΠΗ ΘΕΛΟΥΜΕ
ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΑΤΩΜΕΝΟ ΕΥΡΩ ΣΑΣ
ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΤΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ
' ΕΜΕΙΣ
'Η ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
teo
  μονταζ teo  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου