Οι Αμερικάνοι τούς έμαθαν το στριπτίζ και οι Ιάπωνες επινόησαν τα σεξ
σώου. Όταν χαμήλωναν τα φώτα, μοίραζαν στους θαμώνες μεγεθυντικούς
φακούς
Μία γυναίκα αποκαλύπτει τα κάλλη της μπροστά στα μάτια δεκάδων ανδρών. Κάποιοι καλύπτουν τα πρόσωπά τους για να μην τους προδώσουν τα φώτα από νέον. Σηκώνουν τους γιακάδες από τα παλτό, βάζουν το χέρι μπροστά από τα πρόσωπά τους ή κοιτάζουν απ΄ την άλλη, προκειμένου να μην τους συλλάβει ο φακός. Το στριπτίζ ταξίδεψε στην Ιαπωνία μαζί με τα αμερικανικά στρατεύματα κατοχής στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, την περίοδο 1945 – 1952.
Πολλά κορίτσια διάλεγαν το στριπτίζ ως πιο ήπια λύση επιβίωσης
σε σχέση με την πορνεία. Αυτό έκανε και η κοπέλα της φωτογραφίας, που
τραβήχτηκε στο Τόκυο το 1957. Το πρώτο κλαμπ ονομαζόταν Teitoza και
άνοιξε το 1947 στην περιοχή Σιντζούκου. Ο επιχειρηματίας, Σιτζέο Οζάκι,
εμπνεύστηκε από το στριπ σόου της διάσημης τότε αμερικανίδας Gipsy Rose
Lee....
Το νούμερο είχε τίτλο «η Γέννηση της Αφροδίτης» και κάθε
παράσταση διαρκούσε 15 δευτερόλεπτα. Το περιεχόμενο ήταν ασύγκριτα
ελαφρύτερο από το σημερινό. Περιελάμβανε εσώρουχα, πέπλα και σουτιέν το
οποίο κάλυπτε πολλά από αυτά που δεν είναι σήμερα κρυφά. Η γυναίκα στη
σκηνή βρισκόταν σε σταθερή στάση, όπως στα σόου στη Βρετανία. Το
συγκεκριμένο πρόγραμμα διήρκεσε έως τον Αύγουστο του 1948. Τα θέατρα
στην περιοχή της Ασακούσα είχαν επίσης γυμνές κοπέλες, οι οποίες δεν
χόρευαν καθόλου, ούτε έκαναν στριπτίζ. Όσο όμως εξαπλωνόταν αυτό το
είδος των κέντρων, καθιερώθηκε οι κοπέλες να βγάζουν τα ρούχα τους στη
σκηνή.
Με τον καιρό οι κανόνες χαλάρωσαν και προστέθηκαν διάφορα νούμερα στις παραστάσεις; όπως το να κάνει μια κοπέλα μπάνιο σε μια υπαίθρια μπανιέρα ή ένα ψηλό βαρέλι. Μαζί άρχισαν να διατίθενται και αξεσουάρ, όπως οι μεγεθυντικοί φακοί στους επισκέπτες, ώστε να έχουν καλύτερη θέα! Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950, το περιεχόμενο στα στριπ σόου της Ιαπωνίας απομακρύνθηκε από τον χορό και έδωσε έμφαση στο σεξουαλικό στοιχείο, με συνέπεια να καταλήξει στο σεξ σόου. Τα κέντρα στο Τόκιο κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου διατήρησαν χαμηλούς τόνους. Αντίθετα, η Οσάκα και το Κιότο πίεζαν για πιο προκλητικό σώου. Έτσι, το 1956 η Οσάκα έγινε η πρώτη πόλη στην Ιαπωνία όπου μια γυναίκα έβγαλε το εσώρουχό της σε στριπ σόου. Έναν χρόνο μετά, το Τόκιο είχε προσαρμοστεί, όπως μαρτυρά η κεντρική φωτογραφία.
news247.gr
Μία γυναίκα αποκαλύπτει τα κάλλη της μπροστά στα μάτια δεκάδων ανδρών. Κάποιοι καλύπτουν τα πρόσωπά τους για να μην τους προδώσουν τα φώτα από νέον. Σηκώνουν τους γιακάδες από τα παλτό, βάζουν το χέρι μπροστά από τα πρόσωπά τους ή κοιτάζουν απ΄ την άλλη, προκειμένου να μην τους συλλάβει ο φακός. Το στριπτίζ ταξίδεψε στην Ιαπωνία μαζί με τα αμερικανικά στρατεύματα κατοχής στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, την περίοδο 1945 – 1952.
Με τον καιρό οι κανόνες χαλάρωσαν και προστέθηκαν διάφορα νούμερα στις παραστάσεις; όπως το να κάνει μια κοπέλα μπάνιο σε μια υπαίθρια μπανιέρα ή ένα ψηλό βαρέλι. Μαζί άρχισαν να διατίθενται και αξεσουάρ, όπως οι μεγεθυντικοί φακοί στους επισκέπτες, ώστε να έχουν καλύτερη θέα! Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950, το περιεχόμενο στα στριπ σόου της Ιαπωνίας απομακρύνθηκε από τον χορό και έδωσε έμφαση στο σεξουαλικό στοιχείο, με συνέπεια να καταλήξει στο σεξ σόου. Τα κέντρα στο Τόκιο κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου διατήρησαν χαμηλούς τόνους. Αντίθετα, η Οσάκα και το Κιότο πίεζαν για πιο προκλητικό σώου. Έτσι, το 1956 η Οσάκα έγινε η πρώτη πόλη στην Ιαπωνία όπου μια γυναίκα έβγαλε το εσώρουχό της σε στριπ σόου. Έναν χρόνο μετά, το Τόκιο είχε προσαρμοστεί, όπως μαρτυρά η κεντρική φωτογραφία.
news247.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου