Translate

r

20 Νοε 2019

ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙ Ο GEWKWN : Οι Δελφοί είναι η κοιλία και ο ομφαλός της γης, το κέντρο του κόσμου….…

Θα εκπλαγείτε ποιος είπε ότι οι Δελφοί είναι ο ομφαλός της Γης….. διαβάστε το κείμενο…
Έχω βρει ένα VIDEO το οποίο θα σας παρακαλέσω να το δείτε με πολύ προσοχή, δεν το συνιστώ σε τοξικούς ανθρώπους και σε αυτούς που φορούν παρωπίδες …… πρώτα όμως διαβάστε ένα κείμενο

Ο Απ. Παύλος στην Αθήνα δεν καταστρέφει δεν διαστρέφει τον Ελληνισμό αλλά τον στρέφει προς μια άλλην κατεύθυνση, δεν αρνείται τον πολιτισμό του Ελληνισμού , μάλιστα τον επαινεί αυτόν τον πολιτισμό ….
Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα τα οποία διαθέτει ο Ελληνισμός τα οποία επιβιώνουν και δοξάζονται μέσα εις την Εκκλησία του Χριστού;
Ο Ελληνισμός είναι ότι υψηλότερο και φωτεινότερο γέννησε ο κόσμος στην λυτρωτική αναζήτηση. Πάντα ο Ελληνισμός δεν έχει απλά θρησκευτικό χαρακτήρα αλλά ΘΕΟΚΕΝΤΡΙΚΟ χαρακτήρα, όποιους θεούς και όποιον Θεον Λατρεύει.
Πρώτο στοιχείο θεό-κεντρικότητα, αθεΐα στον Ελληνισμό δεν υπάρχει
Δεύτερο στοιχείο, ανθρωπισμό, έμαθε να τιμά τον άνθρωπο, και να συνδέει τον άνθρωπο με τον Θεό, να τιμά την κοινωνία των ανθρώπων….
Η συνάντηση Ελληνισμού και Ορθοδοξίας ως θαύμα, το θαύμα της ιστορίας, ο Ελληνισμός ανανέωσε την ταυτότητα του μέσα στον Χριστιανισμό….
Ο Ελληνισμός δεν άλλαξε ταυτότητα, αλλά μετέστρεψε.
Οι Δελφοί είναι η κοιλία και ο ομφαλός της γης…… το κέντρο του κόσμου….
Ο Έλληνας γίνεται Χριστιανός, γιατί καταξιώνεται ως άνθρωπος μέσα από την άνωθεν υπέρβαση. Διότι δεν καταστρέφεται η πνευματική του κληρονομιά και περιουσία αλλά, ΚΑΤΑΞΙΩΝΕΤΑΙ…….
Τι είναι ελληνικότητα; Σκέψεις αναζήτησης και πράξεις….
Τι είναι φιλοσοφία; Σύμπασα η φιλοσοφία, ζήτηση εστίν αληθείας, της Σοφίας της τέχνης κ.λ.π
Οι Έλληνες σοφίαν ζητούσιν κατά Απ. Παύλο, ενώ οι Εβραίοι σημείον ζητούσιν
Το ιδανικό δεν είναι ο κατά κόσμο σοφός, αλλά ο έχων τη σοφία του Θεού.
Το κοινωνείν είναι το αληθεύειν, έτσι δεν υπάρχει στον Ελληνισμό ατομοκρατία!
Ο Ισοκράτης δεν καταργεί τον εθνισμό, αλλά ανοίγει τον δρόμο προς την παγκοσμιότητα του Ελληνισμού την οποία πραγματοποιεί ο Μέγας Αλέξανδρος.
Αυτό που δεν ολοκλήρωσε ο Μέγας Αλέξανδρος, ολοκληρώνει ο Απόστολος Παύλος.
Ποια η διαφορά Παγκοσμιοποίησης και Οικουμενικότητας; Άλλο η αναγκαστική υποταγή ανθρώπων για τα συμφέροντα και άλλο η πορεία των πραγμάτων που ενοποιεί ολόκληρη την ανθρωπότητα.
Η ένωση Ελληνισμού-Ορθοδοξίας πραγματοποιήθηκε στην Παλαιστίνη, όπου υπήρχαν 150 ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ!!! Η ένωση αυτή ήταν μια ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ …
Γεώργιος Μεταλληνός
.
 Οι αρχαίοι Έλληνες γνώριζαν για την έλευση του Χριστού!…….
Πολιτεία του Πλάτωνα (B, V , 362) «Θα απογυμνωθεί απ’ όλα εκτός της δικαιοσύνης, διότι φτιάχτηκε αντίθετος στην ως τότε συμπεριφορά. Χωρίς να αδικήσει κανέναν θα δυσφημισθεί πολύ ως άδικος ώστε να βασανισθεί για την δικαιοσύνη και θα γεμίσει με δάκρυα εξαιτίας της κακοδοξίας αλλά θα μείνει αμετακίνητος μέχρι θανάτου και ενώ θα είναι δίκαιος θα θεωρείτε άδικος για όλη του τη ζωή. Έχοντας τέτοιες διαθέσεις ο δίκαιος θα μαστιγωθεί, θα στρεβλωθεί, θα δεθεί, θα ανάψουν τα μάτια του και στα τελευταία του αφού πάθει κάθε κακό θα καρφωθεί πάνω σε πάσσαλο, και να ξέρεις ότι δεν είναι δίκαιο αλλά αφού έτσι το θέλει ας γίνει».
Στο Άγιον Όρος υπάρχουν χειρόγραφα που διασώζουν προφητείες της Σίβυλλας –της ιέρειας του Απόλλωνα– για την έλευση του Χριστού π.χ σε χειρόγραφο με την ονομασία «Υπόμνημα εις τον Άγιον Απόστολον Φίλιππον» πού φυλάσσεται στην Ιερά Μονή Δοχειαρείου αναφέρονται τα εξής:
«Ύστερα από πολύ καιρό θα φθάσει κάποιος εις αυτήν την πολυδιηρημένην γη και θα γεννηθεί με σάρκαν αμόλυντον. Με ανεξάντλητα όρια ώς Θεότητα θα λυτρώσει τον άνθρωπον από την φθοράν των ανίατων παθών. Και θα τον φθονήσει άπιστος λαός και θα κρεμασθεί ψηλά ώς κατάδικος εις θάνατον. Όλα αυτά θα τα υποφέρει με πραότητα».
Στο ίδιο χειρόγραφο αναφέρεται μία ανατριχιαστική προφητεία για την θεανθρώπινη φύση του Χριστού, για το εκούσιον πάθος Του, αλλά και για την Ανάστασή Του:
«Ένας ουράνιος με πιέζει ισχυρά, ό οποίος είναι φως τριλαμπές. Αυτός είναι ο παθών Θεός, χωρίς να πάθει τίποτε ή Θεότης Του, διότι είναι συγχρόνως θνητός και αθάνατος. Αυτός είναι συγχρόνως Θεός και άνθρωπος, που υποφέρει από τους θνητούς τά πάντα, δηλαδή τον σταυρό, την ύβριν, την ταφή. Αυτός κάποτε από τα μάτια του έχυσε δάκρυα θερμά. Αυτός πέντε χιλιάδες χόρτασε με πέντε άρτους, κάτι που ήθελε δύναμη θεϊκή. Ο Χριστός είναι ο δικός μου Θεός, ο οποίος εσταυρώθη εις το ξύλον, ο οποίος εξέπνευσεν, ο οποίος εκ του τάφου ανήλθεν εις τον ουρανόν».
Σε άλλο χειρόγραφο που βρίσκεται στην Αγιορείτικη Μονή Διονυσίου, αναφέρεται μια άλλη προφητεία της Σίβυλλας:
«Σας προφητεύω έναν τρισυπόστατο Θεό στα ύψη εκτεινόμενο του οποίου ο αιώνιος Λόγος σε ανυποψίαστο κόρη θα κυοφορηθεί, όπως ακριβώς το φέρον φωτιά τόξο, το μέσον του κόσμου διαπερνώντας. Όλο τον κόσμο αφού επαναφέρει στην ζωή, και στον Πατέρα θα τον προσφέρει σαν δώρο. Μαρία θα είναι το όνομα αυτής».
πηγη triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου