5


Translate

25 Ιουλ 2020

ΜΕΜΕΤΙΑΑΑΑΑ τον γνωρίζετε τον τύπο της φωτό αριστερά;;;Όχι βέβαια Γι αυτο σας έβαλα και την φωτό δεξιά!!!!

Ειναι αυτός που επι 12 και πλέον χρονια σας πήγαινε Γ........ντας 
στο Αιγαίο δηλ ΕΓΩ....
Ουτε μια φορα δεν με κερδίσατε ετσι να εχετε κάτι να πείτε τουναντίον εγω και ολοι οι συνάδελφοι μου τότε παρα πολλές φορές εκατοντάδες μετρα φιλμ
Φωτοπολυβολου έδειξαν οτι αν ηταν πραγματική εμπόλεμη κατάσταση δεν θα βρίσκατε καρέκλα να φάτε πιλάφι ξέρετε που........
Ξανά φόρεσα την φόρμα πτήσεων μετα 32 χρονια.Τιποτε δεν άλλαξε ίδια κιλά ιδιο ύψος ουτε πόντο παρα πάνω ( αυτο δεν το λες και καλο!!!)Μερικα προβλήματα υγείας αλλα ποιος τα γαμει όμως το ιδιο πάθος η ίδια ψυχή παρα τα 70 μου χρονια
Προσεξτε μεμετια γιατι τα πράγματα ειναι ποιο δύσκολα για εσάς γιατι τωρα εχω εκπληρώσει όλες τις υποχρεώσεις μου προσωπικες οικογενειακές κοινωνικές δεν εχω τιποτε να χάσω μπορω να πεθάνω οποιαδήποτε στιγμή τι καλύτερο να σκοτωθώ με πολεμικό και να καμαρώνει ο εγγονος!!!!!!!
Ολα έτοιμα το F-5 στο πολεμικό μουσείο δεν έχει σοβαρό προβλημα μου ειπε ο εγγονος παππού η μίζα ειναι σπάμε τον
Κουμπαρα μου και πληρώνουμε να την φτιάξουν!!!Γεια σου κουβαρντά εγγονε!!!!!

Λείπει η αντG φόρμα μου.Οπως σας εχω ξανά γράψει δεν την ειχα αλλάξει ποτε από το 73-88 παρ όλο που ειχε ξεθωριάσει ειχε ψιλο τρυπήσει την ειχα σαν γούρι φούσκωνε κανονικά έκανε την δουλειά της!!!!

Οταν αποστρατεύθηκα το 88 με κάλεσε ο εφοδιαστης και μου ειπε: Κυριε Μάρκου τις φόρμες πτήσεων και τα μπουφάν τα δικαιούστε αλλα την κάσκα και την
ΑΝΤ-G όχι γιατι δεν είστε βαθμού αντισμήναρχος και πάνω......
Τι λες φιλε μου;;;Αυτή η αντι-G την φορώ 15 χρονια έχει παλιώσει ξεθωριάσει δεν μπορεί να την φορέσει άλλος αλλα για μένα έχει συναισθηματική αξία ξερεις πόσες φορές μου έχει φωνάξει μην
Ζορίσεις περισσότερο τα πράγματα δεν μπορω να σε προστατεύσω άλλο οι κτυποι της καρδιάς σου ειναι στα κόκκινα εδώ και αρκετή ώρα.....Εγω δεν την άκουγα και αυτή προσπαθούσε φούσκωνε περισσότερο να μην κατέβει το αίμα στα πόδια να μην
Ζαλιστώ μου έκοβε την ανάσα...

Ο εφοδιαστής δάκρυσε και μου ειπε:

Μπορείτε αν θέλετε να την κρατήσετε αν την πληρώσετε ετσι λένε οι εντολές δεν έφταιγε ο άνθρωπος..

Τσαντιστηκα και έφυγα δεν την πλήρωσα δεν την πήρα.Το έχω μετανοιώσει γιατί θα την είχα βάλει-κρεμάσει πάνω από το κεφάλι μου και θα ηταν το τελευταίο πραγμα που θα εβλεπα πριν κοιμηθώ και το πρώτο οταν ξυπνούσα.Θα την έκανα και δώρο στον εγγονό να με θυμάται οταν δεν θα υπάρχω.
Νευρικός τύπος ο Μάρκου δεν ηταν το πρώτο λάθος που έκανε αλλα και πολλα αλλα....

.Ωραίες οι αναμνησεις και τα όνειρα αλλα κακά τα ψέμματα δεν μπορω να ξανά πετάξω ο κύκλος μου έκλεισε....

Όμως ειμαι πολυ χαρούμενος γιατι οι καινούργια γενια αεροπόρων ειναι πολυ καλύτεροι από εμάς παλια....και αν εμείς κερδίζαμε στο Αιγαίο
Σκεφθείτε τι κάνουν αυτοί τωρα!!!

ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ!!!!!Ειμαστε σε πολυ καλα χέρια!!! Άνθρωποι αεροποροι που δεν θα διστάσουν να δώσουν και την ζωή τους για να ειναι η πατρίδα ελεύθερη!!!!!!!

Δεν θα χαθεί ουτε σπιθαμή στεριας η θαλασσας!!!!!!
ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ;;;;ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΧΕΖΕΙ ΑΥΤΟΥΣ....Και τις ίντριγκες τους.....

ΥΣ δεν ειμαι τοσο άσχημος όσο φαίνομαι στην αριστερή φωτό η γυναικα μου με έβγαλε ετσι γιατι δεν με χωνεύει και εκδικείται!!!!

Σταθης Μαρκου
πηγη ksipnistere

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου