Η επίσημη θέση του ΠΟΥ για τις μασκες!!!
ΣΤΙΣ 5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Αρρώστιας και Διαφθοράς (που κατ’ ευφημισμό αποκαλείται «Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας» - ΠΟΥ), κυκλοφόρησε ένα νέο φιρμάνι με τίτλο: Συμβουλές για τη χρήση μάσκας στο πλαίσιο του COVID-19
ΣΤΙΣ 5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Αρρώστιας και Διαφθοράς (που κατ’ ευφημισμό αποκαλείται «Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας» - ΠΟΥ), κυκλοφόρησε ένα νέο φιρμάνι με τίτλο: Συμβουλές για τη χρήση μάσκας στο πλαίσιο του COVID-19
Τα κυριότερα σημεία των Νέων Οδηγιών του ΠΟΥ:
«Η ευρεία χρήση μάσκας από υγιείς ανθρώπους στο περιβάλλον της κοινότητας δεν υποστηρίζεται ακόμη από υψηλής ποιότητας ή άμεσες επιστημονικές αποδείξεις. Υπάρχουν πιθανά οφέλη και βλάβες που πρέπει να... ληφθούν υπόψη… η χρήση μάσκας από μόνη της δεν επαρκεί για να παρέχει επαρκές επίπεδο προστασίας».
Αλλά, οι άνθρωποι θα πρέπει να φορούν μάσκα για τους εξής μη-ιατρικούς λόγους:
«Τα πιθανά πλεονεκτήματα της χρήσης μάσκας από υγιείς ανθρώπους στο ευρύ κοινό περιλαμβάνουν:
• Μειώνεται ο δυνητικός στιγματισμός των ατόμων που φορούν μάσκες για να αποτρέψουν τη μόλυνση άλλων ατόμων (έλεγχος πηγής) ή ατόμων που φροντίζουν ασθενείς με COVID-19 σε μη κλινικά περιβάλλοντα.
• Κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι μπορούν να παίξουν ρόλο στη συμβολή στη διακοπή της εξάπλωσης του ιού.
• Υπενθυμίζει στους ανθρώπους να συμμορφώνονται με άλλα μέτρα (π.χ., υγιεινή χεριών, μη αγγίζοντας τη μύτη και το στόμα). Ωστόσο, αυτό μπορεί επίσης να έχει το αντίστροφο αποτέλεσμα. (!!!)
• Προσφέρει πιθανά κοινωνικά και οικονομικά οφέλη: Εν μέσω της παγκόσμιας έλλειψης χειρουργικών μασκών και ΜΑΠ, η ενθάρρυνση του κοινού να δημιουργήσει τις δικές του μάσκες υφάσματος μπορεί να προωθήσει την ατομική επιχείρηση και την κοινοτική ολοκλήρωση.
• Επιπλέον, η παραγωγή μη-ιατρικών μασκών μπορεί να προσφέρει πηγή εισοδήματος για όσους είναι σε θέση να κατασκευάσουν μάσκες εντός των κοινοτήτων τους.
• Οι μάσκες από ύφασμα μπορούν επίσης να είναι μια μορφή πολιτιστικής έκφρασης, ενθαρρύνοντας την αποδοχή των μέτρων προστασίας του κοινού γενικά.
• Αξιολογήστε τον (θετικό, ουδέτερο ή αρνητικό) αντίκτυπο που έχει η χρήση της μάσκας στο γενικό πληθυσμό (συμπεριλαμβανομένων των συμπεριφορών και των κοινωνικών επιστημών)».
Οι λογικοί ακροβατισμοί που χαρακτηρίζουν όλες τις αποφάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Αρρώστιας και Διαφθοράς, άμεσο συνακόλουθο της διανοητικής ανισορροπίας που αποτελεί καθοριστικό γνώρισμα της παρασιτικής διευθυντικής γραφειοκρατίας του, είναι πάντοτε αποκαλυπτική των πραγματικών στόχων κάθε ανακοίνωσής τους. Δεδομένου ότι «αν είναι όλα τούτα τρέλα, έχουν ωστόσο μια λογική» (Σαίξπηρ, Βασιλιάς Ληρ) που στοχεύει στην κοινωνική συμμόρφωση:
Μπορεί να ομολογείται ότι «η ευρεία χρήση μάσκας από υγιείς ανθρώπους στο περιβάλλον της κοινότητας δεν υποστηρίζεται ακόμη από υψηλής ποιότητας ή άμεσες επιστημονικές αποδείξεις… η χρήση μάσκας από μόνη της δεν επαρκεί για να παρέχει επαρκές επίπεδο προστασίας»...
Αλλά, οι άνθρωποι θα πρέπει να συνεχίσει να φορούν «μάσκα» για μη-ιατρικούς λόγους, εξαναγκαζόμενοι να παίρνουν μέρος (ως ινδικά χοιρίδια) σε ένα μεγάλο «κοινωνικό πείραμα» προκειμένου να διαπιστωθεί αν μπορεί να επιτευχθεί η εθελοντική τους συμμόρφωση. Κι αυτός ο στόχος δεν έχει καμία σχέση με την υγεία. Στην πραγματικότητα το παραδέχονται τώρα και δεν το αρνούνται καν.
Manos Assan
«Η ευρεία χρήση μάσκας από υγιείς ανθρώπους στο περιβάλλον της κοινότητας δεν υποστηρίζεται ακόμη από υψηλής ποιότητας ή άμεσες επιστημονικές αποδείξεις. Υπάρχουν πιθανά οφέλη και βλάβες που πρέπει να... ληφθούν υπόψη… η χρήση μάσκας από μόνη της δεν επαρκεί για να παρέχει επαρκές επίπεδο προστασίας».
Αλλά, οι άνθρωποι θα πρέπει να φορούν μάσκα για τους εξής μη-ιατρικούς λόγους:
«Τα πιθανά πλεονεκτήματα της χρήσης μάσκας από υγιείς ανθρώπους στο ευρύ κοινό περιλαμβάνουν:
• Μειώνεται ο δυνητικός στιγματισμός των ατόμων που φορούν μάσκες για να αποτρέψουν τη μόλυνση άλλων ατόμων (έλεγχος πηγής) ή ατόμων που φροντίζουν ασθενείς με COVID-19 σε μη κλινικά περιβάλλοντα.
• Κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι μπορούν να παίξουν ρόλο στη συμβολή στη διακοπή της εξάπλωσης του ιού.
• Υπενθυμίζει στους ανθρώπους να συμμορφώνονται με άλλα μέτρα (π.χ., υγιεινή χεριών, μη αγγίζοντας τη μύτη και το στόμα). Ωστόσο, αυτό μπορεί επίσης να έχει το αντίστροφο αποτέλεσμα. (!!!)
• Προσφέρει πιθανά κοινωνικά και οικονομικά οφέλη: Εν μέσω της παγκόσμιας έλλειψης χειρουργικών μασκών και ΜΑΠ, η ενθάρρυνση του κοινού να δημιουργήσει τις δικές του μάσκες υφάσματος μπορεί να προωθήσει την ατομική επιχείρηση και την κοινοτική ολοκλήρωση.
• Επιπλέον, η παραγωγή μη-ιατρικών μασκών μπορεί να προσφέρει πηγή εισοδήματος για όσους είναι σε θέση να κατασκευάσουν μάσκες εντός των κοινοτήτων τους.
• Οι μάσκες από ύφασμα μπορούν επίσης να είναι μια μορφή πολιτιστικής έκφρασης, ενθαρρύνοντας την αποδοχή των μέτρων προστασίας του κοινού γενικά.
• Αξιολογήστε τον (θετικό, ουδέτερο ή αρνητικό) αντίκτυπο που έχει η χρήση της μάσκας στο γενικό πληθυσμό (συμπεριλαμβανομένων των συμπεριφορών και των κοινωνικών επιστημών)».
Οι λογικοί ακροβατισμοί που χαρακτηρίζουν όλες τις αποφάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Αρρώστιας και Διαφθοράς, άμεσο συνακόλουθο της διανοητικής ανισορροπίας που αποτελεί καθοριστικό γνώρισμα της παρασιτικής διευθυντικής γραφειοκρατίας του, είναι πάντοτε αποκαλυπτική των πραγματικών στόχων κάθε ανακοίνωσής τους. Δεδομένου ότι «αν είναι όλα τούτα τρέλα, έχουν ωστόσο μια λογική» (Σαίξπηρ, Βασιλιάς Ληρ) που στοχεύει στην κοινωνική συμμόρφωση:
Μπορεί να ομολογείται ότι «η ευρεία χρήση μάσκας από υγιείς ανθρώπους στο περιβάλλον της κοινότητας δεν υποστηρίζεται ακόμη από υψηλής ποιότητας ή άμεσες επιστημονικές αποδείξεις… η χρήση μάσκας από μόνη της δεν επαρκεί για να παρέχει επαρκές επίπεδο προστασίας»...
Αλλά, οι άνθρωποι θα πρέπει να συνεχίσει να φορούν «μάσκα» για μη-ιατρικούς λόγους, εξαναγκαζόμενοι να παίρνουν μέρος (ως ινδικά χοιρίδια) σε ένα μεγάλο «κοινωνικό πείραμα» προκειμένου να διαπιστωθεί αν μπορεί να επιτευχθεί η εθελοντική τους συμμόρφωση. Κι αυτός ο στόχος δεν έχει καμία σχέση με την υγεία. Στην πραγματικότητα το παραδέχονται τώρα και δεν το αρνούνται καν.
Manos Assan
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου