Στο αεροσκάφος επέβαιναν 58 σμηνίτες και 5 μέλη του πληρώματος.
Την περίοδο εκείνη ο πόλεμος στον Περσικό Κόλπο βρισκόταν σε πλήρη
εξέλιξη και οι Αμερικανοί σφυροκοπούσαν ιρακινούς στόχους. Η φύλαξη στη
βάση της Σούδας είχε πολλαπλασιαστεί. Το C130 είχε απογειωθεί στο
πλαίσιο διατεταγμένης αποστολής, σχετικής με την εμπλοκή της Ελλάδας στα
πολεμικά γεγονότα. Είκοσι λεπτά μετά την απογείωση το αεροπλάνο χάθηκε
από τα ραντάρ. Είχε επικοινωνήσει με τον πύργο ελέγχου στον Αλμυρό,
ζητώντας άδεια προσγείωσης, την οποία είχε λάβει. Έκτοτε η επικοινωνία
χάθηκε. Αμέσως ξεκίνησε μια τεράστια επιχείρηση εντοπισμού του.
Για σχεδόν τέσσερις ημέρες γίνονταν έρευνες τόσο από ξηράς όσο και από αέρος, οι οποίες δεν κατάφεραν να φέρουν στο φως κανένα ίχνος του C130. Τα συντρίμμια του εντοπίστηκαν τελικά από τον πιλότο ενός στρατιωτικού ελικοπτέρου στο όρος Όθρυς, στην κορυφή Τσατάλι. Κανένας από τους 63 επιβαίνοντες δεν επέζησε. Η περισυλλογή των σορών έγινε αμέσως και η τραγωδία πρώτο θέμα παντού. Οι εκδοχές που ακούστηκαν για το δυστύχημα ήταν διαφορετικές.
Για σχεδόν τέσσερις ημέρες γίνονταν έρευνες τόσο από ξηράς όσο και από αέρος, οι οποίες δεν κατάφεραν να φέρουν στο φως κανένα ίχνος του C130. Τα συντρίμμια του εντοπίστηκαν τελικά από τον πιλότο ενός στρατιωτικού ελικοπτέρου στο όρος Όθρυς, στην κορυφή Τσατάλι. Κανένας από τους 63 επιβαίνοντες δεν επέζησε. Η περισυλλογή των σορών έγινε αμέσως και η τραγωδία πρώτο θέμα παντού. Οι εκδοχές που ακούστηκαν για το δυστύχημα ήταν διαφορετικές.
Το πρώτο σενάριο υποστήριζε ότι οι αρχές ήξεραν από την πρώτη στιγμή πού βρίσκονταν τα συντρίμμια του αεροσκάφους, αλλά θέλησαν να προστατεύσουν κάποιο «μυστικό» και έτσι καθυστέρησαν να φτάσουν στο σημείο της συντριβής. Ειπώθηκε μάλιστα ότι υπήρχαν επιζώντες που περίμεναν βοήθεια, η οποία δεν έφτασε εγκαίρως. Το σενάριο δεν επιβεβαιώθηκε.
πηγη fosonline.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου