Η Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας καινοτόμησε παμψηφεί κι
ομοφώνως στην σύγκληση της Συνεδρίας της δια τηλεδιάσκεψης. Είναι η
α΄φορά που Σύνοδος δεν συνέρχεται αλλά τηλεδιασκέπτεται...
Ανακύπτει το ζήτημα
ποιό είναι το ιστορικό προηγούμενο και με βάση ποιο πλαίσιο Κανονικού
Δικαίου διενήργησαναυτή την τηλεκατάσταση που την βαπτίζουν Σύνοδο ώστε να τυγχάνει έγκυρη κι εν ισχύ.ΤηλεΣύνοδος διακωμώδηση θεσμών, εμπαιγμός των θείων…
Δεύτερον αξιοποίησαν για το τηλε-συνέρχεσθαι την ”ασφαλή πλατφόρμα e:Presence.gov.gr του Ελληνικού Δημοσίου, με την συνεργασία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης‘.
Ήδη ο πρώτος όρος ”ασφαλή” τίθεται για ν΄αποσιωπήσει το εύλογο ερώτημα
της διασφάλισης του απορρήτου μιας Συνεδρίας και μάλιστα της Ιεράς
Συνόδου όταν αυτή η αρχή διέπει και το καταστατικό του τελευταίου ΔΣ
συλλόγου ή σωματείου. Εννοείται πως δεν είναι ασφαλής κι αδιάβλητος εκ
προοιμίου αφότου παρεμβάλεται τρίτος παράγοντας έξωθεν και μάλιστα
εξωθεσμικός ως προς τα εκκλησιαστικά…
Προβλέπει ”λειτουργία των Ιερών Ναών και των Ιερών Μονών, έστω και
«κεκλεισμένων των θυρών» κατά την Εβδομάδα των Παθών και την εορτή της
Αναστάσεως του Κυρίου.
Φάσκει κι αντιφάσκει η απόφαση όταν από τη μια λέει ότι θα
κληθούμε ”όλα τα μέλη της Εκκλησίας να ζήσουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις,
απέχοντας από τις ιερές Ακολουθίες, την Θεία Λειτουργία, αλλά και από αυτή την Θεία Κοινωνία” κι από την
άλλη αναγνωρίζει κι επιβάλει ένα πρωτοφανές προνόμιο οφίτσιο προβάδισμα
στον κλήρο έναντι του λαού που ουδέποτε στην Ορθοδοξία και στην Εκκλησιαστική Ιστορία όσο και στο Κανονικό Δίκαιο δεν προυπάρχει.Ότι ο λαός θα απέχει από την λειτουργική ζωή όχι όμως και το ιερατείο. Κληρικαλισμός ασυμβίβαστος με την έννοια του πληρώματος της Εκκλησίας; H Eκκλησία τελεί υπό Κατάληψη; η Εκκλησία μετατρέπαται έστω και πρόσκαιρα σε άβατο για κοσμικούς λαϊκούς για το λαό; Στα μυστήρια πλέον θα μετέχουν και θα έχουν πρόσβαση μόνο οι κληρικοί όλων των βαθμίδων αλλά όχι ο λαός για τον οποίο και τελούνται;;;
‘‘η λειτουργία θα γίνεται μόνο χωρίς πανηγυρικές κωδωνοκρουσίες,”
Χωρίς πανηγυρικές κωδονoκρουσίες θα κάνετε Λαμπρή δεν θα σημάνετε Ανάσταση; Προς τι αυτή η αποσιώπηση του χαρμόσυνου μηνύματος αυτή η εκκωφαντική σιωπή θα
πενθείτε την Ανάσταση θα πενθείτε τον Αναστάντα εκ νεκρών θα πενθείτε
βυθίζοντας σε μια νεοdark εκκκλησιαστική κουλτούρα το πανελλλήνιο;; Eίναι
μέρα χαράς για πιστούς κι αθέους ως κοινωνικό γεγονός έστω για τους
τελευταίους που μετέχουν σε αυτό με τον τρόπο τους συμμεριζόμενοι της
ημέρας το εορταστικό κλίμα...Πνεύμα κωφόν κι άλαλον κατέλαβε την Εκκλησία και δεν θα σημάνει Αναστάσιμα;;;;;; Ή
οράματος θείου γίνατε όλοι εσείς μέτοχοι όπως ο Προφήτης Ζαχαρίας που
έμεινε κωφός κι άλαλος μετά την εμφάνιση σε αυτόν του Αγγέλου κι ωστόσο
κοινωνούς δεν μας κάνετε;;
H Εκκλησία έβαλε επιτίμιο στο λαό την ακοινωνησία και δεν θα τον μεταλαμβάνει, σε τι σας έφταιξε ο λαός , ο λαός είναι ένοχος ως προς κάτι ενώπιον σας;;
H Σύνοδος επιβάλει τη λογοκρισία στα μέλη της
”δεν επιτρέπει πλέον σε κανέναν απολύτως, Αρχιερέα, Ιερέα,
Διάκονο, Μοναχό ή άλλον εργάτη της Εκκλησίας, να προβαίνει σε δημόσιες
δηλώσεις ή εμφανίσεις στα μέσα της Γενικής Ενημερώσεως και το
Διαδίκτυο και προτρέπει όλους να ησυχάζουν, να ασκούνται στην σιωπή και
την εντονότερη προσευχή.”
Ο χριστιανισμός δεν λατρεύει τη Σιωπή αλλά το Θεό Λόγο ”εν αρχή ην ο
Λόγος..” ”τον Υιό και Λόγο” πως είναι δυνατόν οι εκπρόσωποι αυτής της
θρησκείας να επιβάλουν σιωπητήριο γενικό;;; Ο Χριστός λοιδωρήθηκε, υβρίστηκε περιπαίχθηκε ακόμη και στο Σταυρό τι φοβάστε λοιπόν, την παραμικρή κριτική;;
Η μαρτυρία που πρέπει να δίνετε είναι αυτή και όχι το φίμωτρο ,η
λαιμαργιά, οι παρωπίδες σε πιστούς και κλήρο , η ψυχολογική βία και ο
τρόμος και το νεοσύστατο Δευτερονόμιο άπειρων διατάξεων Υγειινής…..Το
”βιβλιαράκι της Ζωής” πως θα σωθείς ….από τον κορωνοιό….
Επίσης καθοσιώνετε δια της τηλεδιασκέψεως όλον τον ψηφιακό ολοκληρωτισμό που ελλοχεύει στην σκοτεινή περίοδο που διανύουμε….
Άλλη η ευθύνη του Κράτους κι άλλη της Εκκλησίας..η
Πολιτεία για τον χ ή ψ λόγω μπορεί να προτάξει το οποιοδήποτε έννομο
αγαθό έναντι του Ιησού Χριστού και Τριαδικού Θεού στην παρούσα φάση αυτό
κάνει ανυψώνει το αγαθό της Υγείας (την διαφύλαξη της δημόσιας υγείας)
πάνω από τον Κύριο που είναι το Α και το Ω η Αρχή και το Τέλος η Ζωή και
η Ανάσταση, το Φως του Κόσμου….Αυτό είναι οξύμωρο αλλά ωστόσο αποτελεί
την επιλογή ενός κοσμικού θεσμού όπως έχει συμβεί κι από άλλα καθεστώτα
στο παρελθόν, όταν το κάνει αυτό η Εκκλησία είναι παραφροσύνη………παραλογισμός….
Eσείς ως σήμερα λέγατε ότι η Εκκλησία είναι η Κιβωτός που
σώζει..Ξαφνικά εμφανίζετε την Κιβωτό της Εκκλησίας, Τιτανικό που μπάζει
και δώσατε σήμα εγκαταλείψτε την …..εσείς πετάξατε μεσοπέλαγα κατακλυσμού.. κορωνοιού τον λαό σαν το σημείο Ιωνά στα τηλεκύματα, ε ο λαός αυτός θα γίνει το σημείο Ιωνά ας το πάρουν απόφαση οι εχθροί του…..σημείο για την Παγκόσμια Νινευή….”λίθον ὃν ἀπεδοκίμασαν οἱ οἰκοδομοῦντες, οὗτος ἐγενήθη εἰς κεφαλὴν γωνίας”.
« 2 καὶ μὴ συσχηματίζεσθε τῷ αἰῶνι τούτῳ, ἀλλὰ μεταμορφοῦσθε τῇ ἀνακαινώσει τοῦ νοὸς.» (Ρωμαίους 12:1) Η εύκολη συμμόρφωση με τον αιώνα τούτο αντίκειται στο γεγονός της μεταμόρφωσης…..
‘Εχετε δικαίωμα στην αυτο-γελοιοποίηση αλλά όχι στη διακωμώδηση κι εμπαιγμό των θείων
αφού κατέχετε βαρύγδουπους και πομπώδεις ιεραρχικούς τίτλους και
υποτίθεται ότι είστε εκπρόσωποι του Υπέρτατου εκκλησιαστικού θεσμού……Κρατήστε την κασέτα της τηλεδιάσκεψης να την χαρείτε και στις ελεύθερες ώρες σας εν πλήρη χαλαρότητα...γιατί πραγματικά γράψατε Ιστορία…και βέβαια η ιστορία του Χριστού είναι άλλη ότι Αρχιερείς τον σταύρωσαν ….θα έπρεπε και για ιστορικούς λόγους να τηρήσετε αποστάσεις και έστω κάποια ελάχιστα προσχήματα….
Απoκόψατε τις μονές από το λαό τι φοβάστε μην ξεπηδήσει κανένας Πατρο-Κοσμάς;;; Στην Ορθοδοξία ξέραμε για την προόραση , τη διόραση και την ”πνευματική τηλεόραση’‘ που έλεγε ο Άγ. Γέροντας Παίσιος αυτά τι σχέση έχουν με το π.χ της Συνοδικής τηλεδιάσκεψης που εσείς προτείνετε ως ”μετρ” τoυ κυβερνοχώρου;; Εκκοσμίκευση απόλυτη…..
Οι πνευματικοί χάκερ είναι οι Άγιοι του Θεού του αιώνα τούτου……..”Ἐρεύνησον, ψυχὴ κατασκόπευσον, ὡς Ἰησοῦς ὁ τοῦ Ναυῆ, τῆς κληροδοσίας, τὴν γῆν ὁποία ἐστί, καὶ κατοίκησον, ἐν αὐτῇ δι’ εὐνομίας.”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου