5


Translate

6 Ιουν 2020

Λειπω καιρο ...πολυ καιρο... απο την γειτονια μου ...

Ωρες πολλες...πολλες ωρες.... μοναξιας 
και υπαρχουν... στιγμες, ναι... στιγμες ...
πολλες... παμπολλες που νομιζω, οτι μου κανουν συντροφια... 
προσωπα που δεν υπαρχουν τωρα.... 
στην καλημερα μου...
προσωπα αγαπημενα...
που σχεδον... 

ακουω την φωνη τους. 
Κι ομως η σκεψη μου... τρεχει-τρεχει... 
στο τι μπορουσα... να κανω... να διορθωσω.... λαθη... που εκανα.... και ποια? 
να επανορθωσω... 
να προσφερω οτι δεν.... μπορεσα... 
η... και οτι... μπορουσα... 
αλλα...αμελησα... 
οχι... απο προθεση.... 
αλλα ετσι....δεν ξερω.
Ξυπναω ατακτα... χωρις λογο...
ηταν ονειρο...δεν ειναι αληθεια...
η καρδια μου.... 
ταμπουρλο διαρκειας.... 
Μετα δεν θυμαμαι τι ειδα....
Λειπω καιρο ...
πολυ καιρο...
απο την γειτονια μου ... την γετονια...
που... αγαπησα...περπατησα...πονεσα...
και τωρα...τιποτε. 
Μονον αναρχες αναμνησεις
και ξεφωτα...αναριες...αναλαμπες 
σε σκονισμενο μυαλο... 
να δω τι? 
αληθεια αραγε τι? 
 ...μια πορτα....τον δρομο...τα φωτα...
που τωρα πια ειναι ξενα 
η σχεδον ξενα για μενα.  
  teo

μονταζ teo 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου