5


Translate

7 Απρ 2024

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ:...Άδωνις Γεωργιάδης: Έχω ονειρευτεί τον εαυτό μου πρωθυπουργό...ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΠΟΤΑ....ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ...ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ....ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΩΜΟΚΩΛΑΡΑ ΤΟΥ....

Ο Άδωνις Γεωργιάδης μιλάει για την πολιτική και τα όνειρά του, για τον Αλέξη Τσίπρα αλλά και την αγαπημένη του σύζυγο, Ευγενία Μανωλίδου.
Λίγες μέρες πριν τις εκλογές, ο πρώην υπουργός και υποψήφιος βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία δίνει μία διαφορετική συνέντευξη.
Ξέρετε, κύριε Γεωργιάδη, υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν ότι η πολική έχει μετατραπεί πια στην «τέχνη του ψέματος». Εσείς αναγκαστήκατε ποτέ να καταφύγετε σε αυτή την οδό, προκειμένου να προστατέψετε μία ευαίσθητη αλήθεια;
Νομίζω ότι εγώ ειδικά ανήκω στην άλλη γραμμή. Παραλέω τις αλήθειες και πολλές φορές τις λέω και ωμά - γι’ αυτό, άλλωστε, έχω φανατικούς φίλους και φανατικούς εχθρούς. Να μου επιτρέψετε να σας υπενθυμίσω, παραδείγματος χάριν, όταν είχα πει ότι «αν βγει ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α θα φύγουν τα λεφτά από τις τράπεζες!» επί τρεις ημέρες ήθελαν να με γδάρουν ζωντανό σε όλα τα δελτία ειδήσεων. Τελικά βγήκε ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α και έφυγαν 60 δις ευρώ από τις τράπεζες. Όχι, θεωρώ ότι ο πολιτικός πρέπει να λέει αλήθεια ασχέτως κόστους.
 TLIFE
 μονταζ teo
  13/9/15

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου