5


Translate

3 Ιουν 2019

Εμφύλιος στα φιλο-ΣΥΡΙΖΑικα μέσα ενημέρωσης: Ποιος μοίρασε τη διαφήμιση

Αιτία πολέμου για τα φιλοκυβερνητικά μέσα ενημέρωσης, στάθηκε ο τρόπος με τον οποίο μοιράστηκε από την Κουμουνδούρου η προεκλογική διαφήμιση.
Ειδικά στα sites το μοίρασμα έγινε με τέτοιο τρόπο που δεν επιδέχεται αμφιβολία ότι
υπήρξε απόφαση να εξαιρεθούν κάποια από τη διαφήμιση.
Ορισμένα δηλαδή sites με μικρή ή ελάχιστη επισκεψιμότητα πήραν τη μερίδα του λέοντος και άλλα αναφανδόν υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ δεν είχαν ούτε μισό banner για διαφήμιση.
Δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα, σύμφωνα με το enimerosi24.gr, είναι το periodista.gr αλλά και η ηλεκτρονική έκδοση της Νέας Σελίδας, τα οποία στο μοίρασμα όμως της προεκλογικής διαφήμισης έμειναν εκτός.
Ορισμένες πληροφορίες αποδίδουν τις ευθύνες για το άδικο μοίρασμα στον Δημήτρη Τζανακόπουλο και την κόντρα που έχει με τον Νίκο Παππά. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα «παραπολιτικά», ο Δημήτρης Τζανακόπουλος, με αυτή την μοιρασιά, βρήκε την ευκαιρία για να “τιμωρήσει” τα Μέσα που υπερπροβάλλουν τον υπουργό Διαστήματος Νίκο Παππά.
πηγη crashonline.gr
μονταζ  teo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου