5


Translate

3 Δεκ 2019

Γιαγιά 83 ετών έκανε πλαστική επέμβαση στήθου

Αυτή είναι η Marie Kolstad, 83 χρόνων, που αποφάσισε να προχωρήσει σε αυξητική επέμβαση στήθους με σιλικόνη στην ηλικία της, έχοντας 12 εγγόνια και 12 δισέγγονα!
Η αισθητική επέμβαση της κόστισε 8.000 δολάρια και κράτησε τρεις ώρες. Όπως δήλωσε η ίδια στη New York Times,
ήθελε τα παιδιά της να είναι περήφανα και
για την εμφάνιση της μητέρας τους. "Σκέφτηκα πως, εφόσον είμαι υγιής, γιατί όχι; H μητέρα μου έζησε πολλά χρόνια και θεωρώ πως κι εγώ έχω πολλά και καλά χρόνια μπροστά μου".
Φοβόταν δύο πράγματα, την αναισθησία κατά τη διάρκεια της επέμβασης και... την αντίδραση της οικογένειάς της, που όμως, όπως λέει, αναγκάστηκε να αντιμετωπίσει αφού έπρεπε να τους το ομολογήσει λίγες ώρες πριν ξαπλώσει στο χειρουργικό κρεβάτι!
Πάντως, μπορεί η κυρία Kolstad να είναι ίσως η γηραιότερη γυναίκα που έκανε αισθητική επέμβαση αύξησης στήθους, αλλά υπάρχουν πολλές παρόμοιες περιπτώσεις. Το 2010 στις ΗΠΑ 84.685 άτομα άνω των 65 ετών υπεβλήθησαν σε πλαστικές επεμβάσεις. Συγκεκριμένα έγιναν, μεταξύ άλλων, 26.635 λίφτινγκ προσώπου, 6.469 λιποαναρροφήσεις και 2.414 αυξητικές στήθους.
 E-Radio.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου