5


Translate

8 Αυγ 2020

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ!

Τα Νεοταξικά, ανθελληνικά και αντιχριστιανικά βιβλία γλώσσας,, που με ένα πολύ καμουφλαρισμένο τρόπο, ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ, της Νεοελληνικής γλώσσας της Α' τάξης του Γυμνασίου στη σελίδα 16, προσπαθούν να περάσουν σε δεκατριάχρονα παιδιά, ότι η παιδεραστία,
είναι κάτι φυσιολογικό!!!. Με άλλα λόγια τα επαίσχυντα αυτά βιβλία διαφημίζουν την παιδεραστία!!!. Αυτό είναι ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ!!!. Επί 14 χρόνια (από το 2006), αυτά τα επικίνδυνα βιβλία γλώσσας, μολύνουν τις ψυχές των μικρών μαθητών μας!!!. Πρέπει άμεσα να πεταχτούν έξω από τις αίθουσες διδασκαλίας!!!. Η Υπουργός Παιδείας κα. Κεραμέως και ο Πρωθυπουργός κος Μητσοτάκης τι κάνουν?
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΣΟΚΑΣ
Ανοιχτή επιστολή προς τις Φίλες μου και τους Φίλους μου στο fb!. Γράφει : Ο Αθανάσιος Τσόκας Μαθηματικός-Ερευνητής
Φίλες μου Αγαπημένες και Φίλοι μου Αγαπημένοι!
Όλοι σας γνωρίζετε ότι, ο λόγος μου και ο γραπτός και ο προφορικός είναι πολιτισμένος και ουδέποτε χρησιμοποιώ χυδαίες εκφράσεις, ούτε υβρίζω.
Όμως τα επιχειρήματα μου, πολλές φορές τσακίζουν κόκαλα, είναι δε και αμείλικτα και δυσκολεύουν αυτούς προς τους οποίους τα απευθύνω!.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχω δεχθεί μέχρι σήμερα, πολλές απειλές και πολλές διαδικτυακές επιθέσεις : χάκερς έχουν μπει στη σελίδα μου και έχουν στείλει σε Φίλες μου, βίντεο χυδαίου πορνογραφικού περιεχομένου (όπου φαινόταν ότι τα έστελνα εγώ).

Επίσης το fb, πλειστάκις και πολλάκις έχει μπλοκάρει και έχει κατεβάσει πολύ καυτές και εμπεριστατωμένες αναρτήσεις μου. Πρόσφατα το fb, μπλοκάρισε τις κοινοποιήσεις της προχθεσινής ανάρτησης μου, στην οποία με πολιτισμένο τρόπο αποκαλύπτω ένα συγκλονιστικό στοιχείο για τα Νεοταξικά βιβλία γλώσσας, τα οποία είναι υπεύθυνα για την πνευματική γενοκτονία των μαθητών μας!!!

Βλέποντας οι υπεύθυνοι του fb, ότι αυτή η συγκλονιστική μου αποκάλυψη θα δημιουργήσει μεγάλο ντόρο και ο Ελληνικός λαός πιθανόν να ξεσηκωθεί και να ζητήσει από την Κυβέρνηση την απομάκρυνση των Νεοταξικών βιβλίων γλώσσας από τα Σχολεία, μπλοκάρισε τις κοινοποιήσεις, της εν λόγω ανάρτησης μου, ώστε το συγκλονιστικό αυτό στοιχείο που αποκαλύπτω για τα Νεοταξικά βιβλία γλώσσας, να μη διαδοθεί (μέσα από τις κοινοποιήσεις) και να το μάθετε έτσι μόνο εσείς οι Φίλοι μου που είστε περίπου 2500 Φίλες και Φίλοι!!!

Αυτήν την προχθεσινή μου ανάρτηση, σας την παρουσιάζω ξανά (με ένα πλάγιο... τρόπο : της αντιγραφής και της επικόλλησης), για να μπορέσετε έτσι να την κοινοποιήσετε όσοι από σας το επιθυμείτε, αλλά και για να μάθετε (όσοι δεν την έχετε διαβάσει)) τη συγκλονιστική αποκάλυψη μου για τα Νεοταξικά βιβλία γλώσσας!!!.

Τελικά, Φίλοι μου Αγαπημένοι!!!.

Μας έχουν φιμώσει από παντού!. Στα λόγια έχουμε Δημοκρατία!.

Όμως, δεν πρέπει να το βάλουμε κάτω!. Πρέπει να παλέψουμε με νύχια και με δόντια και να βρούμε νόμιμους τρόπους (η ταπεινότητα μου έχει αρκετούς ανακαλύψει), για να κατανικήσουμε την δήθεν Κοινοβουλευτική Δημοκρατία, που μας έχει φιμώσει και μας έχει σκλαβώσει!!!

Υπάρχουν και τα ελεύθερα δημοκρατικά blogs (όπως : το Πενταπόσταγμα, η Τρικλοποδιά, το Ρωμαίικο Οδοιπορικό, το Οίμος-Αθήνα, egnomi.gr, EFENPRESS.GR, IONOSPORTAL.GR κ.λ.π), που μπορούμε να παρουσιάσουμε τις θέσεις μας και να ενημερώσουμε τους Έλληνες πολίτες, ώστε το κατάλληλο χρόν                                                                                                                                                                              Όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε να πάρουμε πίσω την σκλαβωμένη Πατρίδα μας, που την ξεπουλάνε αντί πινακίου φακής!. Μπορούμε να ξεχάσουμε το ξεπούλημα της Μακεδονίας μας?
Επίσης πάνε να εξαφανίσουν και το Ορθόδοξο Ελληνικό Έθνος μας, με την ισλαμοποίηση της Ελλάδας μας και τον αφελληνισμό και αποχριστιανισμό της μαθητιώσας νεολαίας μας, μέσα από τα Νεοταξικά βιβλία γλώσσας του Δημοτικού και του Γυμνασίου, τα οποία μπήκαν στα Σχολεία μας το Σεπτέμβρη του 2006 επί κυβερνήσεως της Νέας Δημοκρατίας και μέσα από τα βλάσφημα βιβλία των Θρησκευτικών, τα οποία έβαλαν στις αίθουσες διδασκαλίας το Σεπτέμβρη του 2017 οι αριστεροί, της Κυβερνήσεως Σύριζα!!!
Ζήτω η Ελεύθερη Ελλάδα!. Ζήτω το Ορθόδοξο Ελληνικό Έθνος!
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΣΟΚΑΣ
πηγη ksipnistere
 μονταζ teo   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου