5


Translate

28 Ιουν 2020

«Έχω 5 ευρώ στην τσέπη»: Η απόγνωση των εργαζομένων στον τουρισμό της Κρήτης

Σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση έχουν βρεθεί οι εργαζόμενοι στον τουρισμό της Κρήτης. Αυτή ήταν σε γενικές γραμμές η βασική διαπίστωση των χθεσινών κινητοποιήσεων στην Κρήτη, ενώ δραματικά είναι τα λόγια εργαζόμενου τουριστικής επιχείρησης στο Ηράκλειο, που χθες επικοινώνησε με τα γραφεία
της rethemnosnews.gr και εξέφρασε μια απίστευτη απόγνωση και απογοήτευση:
«Είμαι 55 χρόνων κι έχω 5 ευρώ στην τσέπη. Σε λίγο θα μου κάνει ο σπιτονοικοκύρης έξωση και θα έχει και δίκιο».
Ο ίδιος εργάζεται σε επιχείρηση που τροφοδοτούσε μέχρι πέρυσι με τουριστικά είδη τα ξενοδοχεία, ενώ φέτος, με τα ξενοδοχεία κλειστά, η επιχείρηση δεν μπορεί να ανοίξει και δεν μπορεί και να πληρώνει τους υπαλλήλους της. «Τρέχουμε από ’δω κι από κει. Παίρνουμε τηλέφωνο στα Εργατικά Κέντρα. Παίρνουμε τηλέφωνο στο υπουργείο Εργασίας. Εμείς, για να καταλάβετε, παίρνουμε επίδομα ανεργίας τρεις μήνες και πέντε μέρες.
Εμένα το επίδομά μου έληξε τον Φεβρουάριο και πήρα 800 ευρώ συνολικά τον Μάρτιο και τον Απρίλιο. Από ’κει και πέρα, δεν έχουμε πάρει τίποτα. Ο άνθρωπος θα μου κάνει έξωση σε λίγες μέρες απ’ το σπίτι, με το δίκιο του. Χρωστάω ρεύματα. Χρωστάω νοίκια. Χρωστάω νερά. Δεν έχω κανένα να με στηρίξει. Είμαι μόνος. Κι έχω πέντε ευρώ στην τσέπη μου. Δηλαδή, τι θα γίνει; Πρέπει να αναλάβουν πρωτοβουλίες όλοι μαζί οι αρμόδιοι, να δούμε τι θα γίνει…».
Και συνεχίζει αναφέροντας: «Στην επιχείρηση που δουλεύω, δεν έχει δουλειά. Ήμασταν 5 άτομα και έχουν μείνει τα δύο στην επιχείρηση, η οποία ουσιαστικά δε λειτουργεί. Δεν είμαι ξενοδοχοϋπάλληλος, αλλά είμαι εποχικός. Αν λοιπόν δε γίνει κάτι, όπως έγινε με το κοριτσάκι στη Ρόδο θα ακολουθήσουν και άλλα τέτοια γεγονότα. Αυτή είναι η κορφή του παγόβουνου. Θα ακολουθήσουν θλιβερά γεγονότα τις επόμενες μέρες…».
Για την περίφημη πλατφόρμα που θα ανοίξει, σύμφωνα με την κυβέρνηση, ο ίδιος δηλώνει ότι επειδή δεν είναι ξενοδοχοϋπάλληλος δεν είναι σίγουρο ότι θα ενταχθεί στα 534 ευρώ. «Αυτούς θα τους καλύψει γιατί είναι οργανωμένο σωματείο. Αλλά υπάρχουν τόσα πολλά επαγγέλματα στον τουρισμό… Τι θα γίνουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι; Και βγαίνει μια εγκύκλιος… Εμείς ανήκουμε στην τελευταία κατηγορία… Λέει πως εμείς θα πρέπει να κάνουμε αίτηση στην “Εργάνη” μήπως και μας περιλάβει μέσα για να μας δώσει Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο από 400 ευρώ ανά μήνα. Και τον χειμώνα τι θα κάνουμε; Εγώ πού θα βρω τώρα δουλειά που είμαι 55 χρονών;».
πηγη itspossible.gr
 μονταζ teo 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου